Friday, March 2, 2012

seksi ker???

Weekend lepas firaz buat habit baru.. suka kluarkan tangan dari baju..

tgk gambar kat bawah nie..



suka suki jer kluarkan tangan dia.. mula2 nak marah.. tapi bila cakap.. "eh.. naper pakai baju mcm tarzan nie??" tetiba nak tergelak.. kalau firaz tarzan.. aku nie?? mak tarzan... hahah...

pastu hari ahad nak kluar pegi mana tah.. tetiba dlm keta aku tgk.. dia dah pakai mcm nie dah...



aku tgk2 dah berkemban dah... amboi.. lega ker pakai baju berkemban? terasa diri seksi ker??

kalau tido pun skang nie ader sytle.. dlm hati.. alar baiknya anak bujang aku tido.. mcm kat bawah nie...


memang sebijik mcm daddy dia...tangan n kaki alar2 sopan jer...


yg nie lagi best... nie namanya tido tak sedar diri... ehehe.. taklar.. nie aku sabotaj dia... ahahaha... aku nak pegi keja tapi masa nak kluar umah tu dia tak bangun lagi.. .aku nak kemas katil.. so aku susun jer bantal2 tu...tapi hampeh.. still jugak tak sedar... huhuh.... kenalar aku mendukung si kecik nie.. smpai umah nenek pun tak sedar.. aku letak dia terus jer sambung tido lagi...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014