Wednesday, June 26, 2013

Fa..Fait...

Ok nak citer pasal deodorant.. haritu aku pegi guardian beli deodorant.. dah abis.. sekali ader promo utk yg spray.. aku belilar.. eh lupa nak bagitau.. aku pakai nivea.. so belilar yg spray mcm kat bawah nie..


konon2nya naklar try yg baru.. aku pakai dah dekat 3 minggu.. dgn berjalan jauh pegi komuter lagi hari2.. memang packagelar kan.. hambik ko.. balik jer.. ketiak bau pahit giler.. pastu kalau mandi.. dah sabun pun ko still rasa mcm sticky ketiak ko.. hmm.. mula aku mcm takperlar tunggu jerlar sampai abis sebab sayang.. baru belikan.. tapi x blehlar wei.. tak tahan aku bau ketiak sendiri.. wakakaka.. so terus pegi guardian beli yg roll on mcm kat bawah nie.. dahlar masa mula2 pakai tu.. aku spray2 terspray dlm mulut.. mcm haram.. kononnya nak tgklar spray kat manakan.. sebab 1st time pakai tak pandai nak budget lagi.. haruslar sengetkan kepala n tgk ketiak sendiri.. tapi yg lubang spray tu senget.. terus masuk dlm mulut aku.. arrghhh.... tapi aku tak bagitau naim.. kang dia gelakkan aku sebab dia yg kata tak payah beli.. masa terspray dlm mulut tu dia ader kat sebelah aku.. tapi aku tak nak bagitau dia... so lepas dah terspray dlm mulut.. aku terus telan..  buat muka mcm biasa.. haha


padahal benda yg sama jer.. bezanya satu roll on.. satu lagi spray.. tapi yg spray tu boleh membuatkan ketiak aku pahit.. 

citer pasal ketiak pahit nie kan.. aku teringat kakak aku dulu2.. masa tu aku sekolah menengah lagi.. dia baru2 keja rasanya... dia tipon aku.. masa tu mana ader hp.. pakai tipon umah jer.. dia kata dia try deodorant baru.. brand kat bawah nie..  
siap berlagak dgn aku lagi.. "wangiiiiii dik ketiak aku, ader lemon boleh bersihkan ketiak..." cara2 nak jeloskan aku sebab diakan dah keja.. so dah ader duit.. aku nie memang aper mak aku belikan tu jerlar yg aku pakai.. aku pakai rexona.. dulu mana ader nivea2 nie..  

pastu bila dia balik kampung weekend.. aku tgk dia tibai aku punya rexona.. aku cakap mana ko punya fa fa tu.. pastu dia cakap.. aku tak nak pakai dah fa tu.. mula2 memanglar wangi.. tapi lama2 pakai.. fait jadinya... wakkaakka.. padan muka ko nak berlagak sgt dgn aku.. fa konon. ader lemon lagi eh..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014