Friday, June 7, 2013

Sakit belakang

Hari selasa haritu masa nak naik komuter tetiba rasa sakit giler pinggang sampai x leh nak tegakkan badan.. Damm.. Memang aku dah rasa sbb sejak pindah haritu aku kemas n angkat2 barang.. Pastu last week aku angkat monitor pc plak sebab nak kena prepare training.. Great!!

So aku sandar kat naim.. Nasib baik naim ader.. Dahlar kaki sakit yg luka buat pedicure tu x ilang lagi.. Dah mcm oku dah aku rasa..

Sementara nak tunggu train sampai tu naim peluk aku kat pinggang nak support.. Pastu aku sandar kat dia.. Terus sakit ilang sbb husband peluk.. Tipuuu.. Hahah..

Bila balik umah terus aku korek kotak yg x bukak masa pindah haritu.. Iyer.. Ada lg 3-4 kotak baju aku x bukak n susun lg.. *senyum and mata terus ilang*

Korek punya korek..yeah.. Dapat carik balik PB aku.. So start hari rabu haritu aku pakai balik.. Alhamdulillah x ada sakit pinggang dah n boleh jalan laju sebab badan kita mcm terletak n support by PB.. *kelip kelip mata*

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014