Tuesday, August 20, 2013

Muslimah ker

Ni nak citer pasal hamba allah ni.. aku baru jer pindah to another floor sbb restructuring.. sbb aku dah terpisah dgn kawan yg slalu duduk sebelah aku.. so aku kena pasang lagu sendiri.. sbb sebelum ni dia yg pasang lagu.. aku dgr jer..
So semalam masa aku pegi solat.. aku log off pc tp lagu still on.. maklumlar aku nikan buta skit pasal lagu2 ni.. so bila pasang tu x tau lg aper aku pasang sbb aku main drag jer semua lg yg ada.. pastu aku biasalarkan membebel sorang..

Aku: aperlar lagu ni mencarut..
Tetiba minah ni menyampuk..
Si minah: tular aku dgr lagu ko on tp pc tutup.. cuba ko bukak ayat2 quran skit..
Aku: ko nak dgr aper? As ma ul husna ker? Kang bukak ayat quran kang terkejut plak cina2 ni... (ayat nak buat lawak)
Si minah: eh x lar.. en N(mamat sebelah aku) slalu jer pasang.. cuba ko perlahankan lagu ko tu.. (ayat serius)
Sambil bangun dia kuatkan ayat quran kat tempat mr n tu..
Ok aku x leh blah dgn minah ni.. agak2larkan.. aku taular ko baik.. tp jgnlar rasa semua org jahat..

Bila aku citer kat kawan2 aku semua ckp tular ko ajar dia buat jahat.. pui.... aku bukan bukak lagu rock2 pun.. aku bukak lagu KRU kot.. *rasaterhinagileraku*

Sekian kisah aku yg malang.. huhu.. merempat di negeri orang.. huhu aper nak buat dah nasib badan..


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014