Tuesday, December 24, 2013

Gigih bekerja

harini 24hb.. aku rasa ramai giler dah start cuti panjang.. nak abiskan cuti sebelum masuk tahun baru.. 

aku? gelakkan diri sendiri dulu.. wakakkaaak..

cuti aku tinggal 1/2 hari.. heheh.. so aku jaga ofis.. aku rasa 1/3 jer yg keja kat ofis aku nie.. yg lain semua cuti..

berlagak masing2 jumaat lepas cakap kat aku.. "see u next year".. pastu siap wasiatkan aku mcm2 sebab aku dah tak ader cuti.. kuang ajaq masing2.. 

harini lagilar ramai cuti sbb esok christmas.. tadi datang ofis pun jalan lengang giler. pastu parking keta pun sama.. tak ader orang sgt.. tempat aku nie.. kalau nak pegi escalator  ke ofis dari basement kena lalu parking bosses.. tgklar aper aku snap nie..




sebijik keta pun tak ader wei.. ni parking bosses.. slalu bosses akan datang dlm kul 7 pagi mcm tu.. diaorang memang rajin.. akan datang se awal yg mungkin.. kalau yg ader driver tu mungkin lewat skit dlm 7.30.. bosses kat maybank memang rajin.. datang awal giler.. balik plak dah malam baru balik.. staff yg rasa bersalah sebab balik sharp.. eheh.. 

tapi harini semua orang tak ader.. gilerlar.. cutilar agaknya semu.. 

aku rasa mesti ramai budak2 yg joget lambak kat ofis sebab boss tak ader.. kehkekh.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014