Thursday, September 4, 2014

Orang Kampung aku..

ok dah lama tak citer pasal orang kampung aku kan.. diaorang memang selalu buat rasa muda..  gelak x abis.. huhu...

conversation mak aku dgn kawan dia...

Makcik belakang umah: Jie.. kak nah(makcik umah sebelah aku) mintak setiap orang RM 2 duit plastik..

Mak aku: sejak bila plak kenduri kena kutip duit plastik?

Makcik belakang umah : iyer dia kata duit plastik..

untuk dapatkan kepastian mak aku pegi tanya kat makcik umah sebelah aku..

Mak aku : Kak nah.. betul ker kak nah mintak duit plastik?

Makcik sebelah umah aku : oo bukan duit plastik.. duit derma Aman Palestin..

hahaha.. dgr jer tin tin.. terus ingat plastik.. APTB!!


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014