Monday, September 29, 2014

sakit gigi

sekarang ni aku depan tv.. giler sakit gigi aku nie.. haritu dah pegi klinik gomen dia kata tak boleh buat aper2,.. antara gigi tu memang renggang.. setiap kali makan kena floss.. kalau tak nanti makanan terlekat kat situ bleh bengkak..giler sakit gigi aku.. terpaksa MC harini..

aku suruh jer bibik masak2 aper2.. tak leh pk dah otak aku nie.. ni time2 mcm nie kalau ader yg buat lawak bodoh memang tahap kena terajang dgn aku.. tetiba nak gurau2kan?? memang sajer carik nahas..

aper keslar sakit gigi aku.. semalam pegi klinik biasa mintak antibiotic n ubat tahan sakit.. dah makan.. tapi antibiotic ni memang ambik masa nak berkesan.. harap2 esok dah eloklar... huhu..

gigi oo gigi...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014