Wednesday, August 19, 2015

Concert Firaz

last 2 weeks firaz ader concert utk sekolah dia.. kemain anak aku joget.. ikut saper tak tau lar.. sebab aku kalau joget2 ni memang keras.. aku suspek ikut sebelah daddy dia.. haha..


theme.. colours of life....


ni principal dia..Eddee.. memang very supportive.. aku baru jer msg kan tanya anak aku ni nie.. terus dia call explain,. aku tanya 1 dia jawab 10.. ko tak yah tanya byk2.. dia explain sampai Z.. benda yg ko tak baru plan nak tanya pun dia dah cover semua.. haha..


ni budak umur 3 tahun.. memang cute.. ader yg tak bergerak dari awal sampai habis concert.. kehkeh..



ni umur 4 tahun.. pandai skit.. tapi carca marba.. ikut suka.. ader plak yg dah nampak parent terus lupa nak joget... ada 2 class for 4 years old...
 
ni same age dgn firaz.. 5 tahun.. tapi class lain.. joget dikir puteri..


ok ni class anak aku.. ko nampak budak lelaki kat tgh2 tu? tu firaz.. aku nak tergelak bila bukak jer tirai anak aku duduk depan sekali... boleh tahan..


ni gambar dekat skit.. kemain lagi..





seronok dia berjoget kat atas tu.. dia punya lagu.. lagu cino.. aku tak paham.. tapi kawan aku carmen ni ckp maksud dia green apple.. patutlar pakai ijau terang.. 


lepas jer diaornag buat persembahan.. ada award ceremony utk class tu.. firaz dapat jugak.. sebab completekan certain2 book.. alhamdulillah..


ni plak budak class dia.. aby gurl.. tak sure mcm maner eja nama budak nie.. tapi dia kat ni gf dia.. haha.. wah suka suki jer ko.. budak ni bam bam skit.. agaknyer anak aku memang berkenan budak yg tembam2lar kot.. dulu pun hamani tu pun tembam jugak..


ni semua budak2 Q-dees Putra Height..




ambik gambar dgn daddy..


jgn di tanya kenaper perut aku tak nampak.. semuanyer adalah kerana angle.. haha.. ok im 8 months pregnant.. 


ni teacher class dia..  


x tau kenaper gambar dgn bibik jadi mcm nie.. sebab samsung note 3 memang lambat skit.. so ingat dah capture.. rupanya2 lembab.. orang dah pusing baru dia capture.. 

ada video firaz joget.. kemain lenggok anak aku goyang bontot goyang kaki semua.. nanti kalau kat rumah aku kerajinan aku upload.. kat sini tak boleh.. sebab lembab...

eh aku rasa 2-3 hari lepas ader orang email ker aper.. tanyakan pasal Q-dees ni.. tapi bila aku carik2 tak jumpa dah.. boleh x email balik pada yg berkenaan.. aku boleh cerita serba skit pasal sekolah nie.. aku tak boleh trace langsung sebab bukak sekali imbas jer.. pastu tak ader dah.. 

2 comments:

  1. Salam sis..nak tanya..Qdees putra heights ni ok x ye?anak saya age 5thn next year..tgh survey kindie ape yg ok utk die..range fees utk monthly and yearly berapa ye sis? Class dr jam berapa? Tq sis.. Lupe plak..saye nurin 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi nurin.. so far memang ok sgt pada sy q-dees putra heights ni.. sebelum ni dia branch.. tapi start last year september dah tukar franchise.. owner dia mr eddee memang committed.. range fee monthly anak sy 485.. sebab sy masukkan dia art class n iqra class hari2.. kalau tak around 300++ mcm tu jer.. class dari pukul 8 sampai kul 11.30( sebab ada iqra n art class anak sy habis class kul 12.30).. monthly fees dia dlm 1000++ termasuk monthly fees utk bulan 1 and bulan 11... sis boleh email sy ke fazila.gg@gmail.com boleh sy bagitau details n my survey with other kindy jugak..

      Delete

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014