Wednesday, August 12, 2015

Hari raya 2015

Dah habis raya barular terhegeh2 nak post gambar raya.. hehe.. takperlar janji hapedat.. bercinta sgt nak hapedat blog skang nie tau.. 



firaz memang suka menyelit kat tengah2.. everytime gambar family jer mesti dia nampak mcm tersepit.. haha.. ni jer yg paling ok..


baru tahun ni dapat ambik gambar berdua.. 


mak mertua aku.. 


anak2 n menantu perempuan.. 


ni ambik gambar dgn fatimah.. geram jer tgk fatimah ni tau...


ni geng2 single.. semua available..


ni kakak ipar aku yg no 2..


adik lelaki naim yg paling kecik sekali.. no 7... baru jer kawin sebelum puasa haritu..


adik naim bawah dia.. nombor 4 dlm family..


kakak naim no 1.. 


ok nampak perut?? haha.. gambar ni jer yg nampak perut aku.. tu pun aku berusaha nak kasi nampak perut aku.. hehe.. 8 months pregnant..  semoga semua dipermudahkan.. amin.. 



No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014