Thursday, June 23, 2011

Al-fatihah...

Sorrylar.. dah lama tak update blog.. ingat nak update pasal pegi singapore... tapi aku x sempat... ader benda yg lagi penting..

hari jumaat haritu aku tak pegi keja.. Daddy sakit.. kena hantar pegi IJN.. then hari sabtu.. pukul 6.45 p.m daddy pegi buat selama2nya.. sedihnya tak dpat nak cakap.. insya allah aku akan cerita pasal nie.. tapi bukan skanglar..

kesedihan yg in laws aku semua rasa.. tapi alhamdulillah.. semuanya berjalan lancar.. anak mandikan.. anak imamkan solat jenazah.. anak turunkan kat liang lahad.. nantilar aku cerita kat entry lain.. utk kesedaran n renungan kita bersama...

Al Fatihah utk arwah Daddy... semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yg berimam...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014