Friday, June 10, 2011

Sakit Kepalak...

Aku sakit kepala 2-3 hari nie.. tak tau kenaper.. gara2 iphone kah? bahagian mata nie memang sakit giler.. pastu tgk pc jer mesti aku sakit kepala.. dah sakit kepala.. pastu startlar pening n nak muntah semua...

pregnant??? no.. no.. no... itu pasti.. huhu...

tapi memang aku perasan.. mata aku mcm tak braper nak nampak sgt skang ni... buat yg aku perasan betul2.. masa aku kat imegresen haritu.. kan dia ader screen nombor.. nak tgk nombor tu aku kena kecikkan mata aku baru nampak sharp.. what happen to me actually?

Nak jumpa doctor.. tapi aku malas.. kang byk plak diagnosenya... aku skang nie kalau jauh skit jer.. mesti tak nampak muka orang.. aku tak tau naper.. saper2 yg penah senyum tapi aku tak balik tu sorrylar yer.. aku tak nampak.. mesti orang tu kata aku sombong.. sebab tak senyum balik.. tapi serius aku tak nampak...

another insiden... kat hoker semalam.. kak eda senyum kat aku.. aku bleh tenung dia lama2.. sebab aku nampak dia kabur... pastu dah tgk lama.. dia panggil aku baru aku sure tu kak eda.. parah tullar aku nie..

berbalik pasal mata yg kabur nie.. actually aku memang pakai spek since aku darjah 2.. then lepas jer aku habis study kat U ader terus stop pakai.. sebab tak ader benda yg perlukan aku tgk benda2 jauh.. so aku memang tak pakai terus.. masa kat U pun.. aku akan pakai masa study or in class jer.. selain tu.. memang tak pakailar..

tapi lately nie.. memang aku rasa aku makin tak nampak.. mula2 aku ingat sebab iphone.. tapi semalam balik aku try tak tgk iphone langsung.. tapi still sakit.. another reason mungkin aku makan lambat.. perut masuk angin.. then sakit kepala.. tapi bila dah makan pun.. sakit kepala tak hilang.. tgk PC lagi sakit kepala..

sampai skang nie aku tak tau aper sebab aku sakit kepala.. any advise? huhuh....

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014