Sunday, October 2, 2011

suri rumah yg tak beraper suri...ehehe...

disebabkan aku nie di quarantin.. sox adalar keja lain selain mengupdate blog jer.. ehehe...

aku dah beberaper hari nie memang aku tak pegi mana2lar.. aderlar pagi2 pegi beli bfast.. itupun tapau jer.. sebab malu.. muka byk chicken pox...

update pasal chicken pox aku nie.. akukan skang nie makan anti viral.. so daripada 25 bijik.. skang nie tinggal lagi 4 bijik jer nak abiskan dos dia.. yeah!!.. tinggal skit jer lagi.. chicken pox tu pun dah nak kecut... mungkin lagi 2-3 hari ok lar kot... tapi orang kata.. lepas dah kering tu yg bahaya.. lagi cepat berjangkit.. betul ker??? saper2 bleh tolong this part... sebab aku kalau boleh nak bawak firaz balik... kesian kat firaz n semua orang yg kena jaga dia...

naim weekend nie.. awal2 pagi dah pegi umah mama... jaga firaz.. kalau firaz tido.. dlm thari tu.. dia baliklar kejap.. tgk aku... pastu firaz bangun jer.. dia pegi balik.. sampailar malam.. firaz tido baru balik umah.. kesian aku tgk naim... mana nak anta makan aku lagi.. nak jaga firaz lagi... masa nie.. rasa bersyukur aku dapat husband yg memahami.. thanks a lot d....

naim pun nampak penat sebab nak kena ulang alik... naim cakap.. mama pun nampak penat.. sebab firaz skang nie tgh lasak.. so letih skitlar nak jaga dia... aku kat sini tak bleh nak buat paper.. kang nak bawak balik.. berjangkit plak.. serba salah jadinya...

aku aderlar jumpa firaz.. sekejap jer..itu pun masa naim antakn makanan.. dia dlm keta.. aku kat luar.. dapatlar lambai2.. sedihnya tak dapat peluk si kecik tu...

so keja aku kat umah nie.. memang tgk tv.. tido.. tgk tv.. tido.. main interner kejap... pastu tv balik.. habis semua citer kat dlm tv aku layan.. tak kiralar citer aper.. layan jer semua... kira bulan nie aku tak rugi bayar bil astro.. sebab aku memanfaatkan sepenuhnya astro aku.. kehkeh...

kemas umah pun skit2 jer.. sebab kalau berpeluh.. gatal giler tempat2 yg naik chicken pox tu..

oklar..nanti aku update lagi... sekian...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014