Tuesday, October 18, 2011

Camaro???

Last Sunday.. tak tau nak buat per.. nak kluar pegi jalan2... tapi tak tau nak pegi mana...

tapi aper2 pun.. mandikan si kecik nie dulu...



Tgk.. pakai stokin n pampers jer.. orang nak bukak kan stokin nak mandi.. dia bleh lari... tinggal lar pampers n stokin jer..

lepas breakfast kat mee jawa... Jalan mcm tak ader arah.. lalu kat depan LRT wangsa maju.. tanya firaz nak naik train x.. dia angguk.. sebenarnya dah lama dah dia nak naik train.. setiap kali nampak jer train.. mesti angguk.. iyerlar orang tak pandai cakap.. angguk jerlar... eheheh...

aku kesian.. bawaklar dia naik train.. naik kat LRT wangsa maju.. naim tunggu kat stesen Sri Rampai.. 1 station jer.. testing dulu.. kalau dia ok naik.. nanti naik jauh skit...




tgk muka dia berkerut tgk train... kalau dlm keta kemain suka lagi tgk train.. bila dah nak naik.. kemain penakut lagi..

aku masuk jer dlm train.. dia bantai menangis tak nak naik.. wah.. wah.. byk cantik.. xkan nak naik teksi plak pegi sri rampai..

aku bawak jer dia naik.. mula2 dia nak nangis dah.. tapi nasib baik dlm train tu ader budak dlm umur 3-4 tahun mcm tular.. dia tgk budak tu.. barular dia cool skit.. tapi diam jerlar sepanjang dlm train.. buat muka pelik...

ambik ko.. kemain eksyen lagi kalau tgk train dari jauh eh.. senyum2 n tepuk tangan... bila dah naik takut plak....

bila dah naik keta kat sri rampai.. pandai plak tu.. tepuk tangan..

diskus2.. terus decide nak pegi kg baru.. naim nak pegi showroom chevrolet...

so bila sampai kat sana.. ko tau.. sebesar2 showroom tu.. sorang sales man pun tak ader...

keta punyalar byk kat situ..

pastu guard kat situ kata.. "cik masuklar tgk.. takper.. diaorang tak datang lagi"..

layan diri sendiri wei.. mcm showroom kitaorang jadinya.. masuk jer dlm showroom tu.. naim terus cakap kat aku.. " mi.. tu camaro.."

yg aku nie sengal.. " kamarul?? kamarul mana?"..

tetiba aku jadi pekak plak.. ahahahah...

bukanlar.. tu keta tu nama dia Camaro.. ahahha...



nie keta dia.. manalar aku tau keta nie aper nama dia.. naim cakap yg jejai pakai tu keta nielar.. iyerlar.. kalau naim kelentong aku pun aku tak tau.. manalar aku kenal keta2 canggih nie.. setakat myvi, kelisa, exora ker.. gen2 ker taular aku...




tgk.. bila showroom jadi milik kitoarang.. tak ader sorang pun dalam showroom nie.. aper lagi.. trylar semua keta... nasib baik aku tak bawak marker.. kalau tak aku dah tulis dah.. "gg was here.." hahahah.. ambik ko.. saper suruh ko bukak showroom tapi tak ader orang...


niat asal.. pegi situ nak tgk chevrolet cruze.. tetiba ter-try plak keta2 lain.. eheheh..



Firaz yg paling excited sekali.. abis semua keta kat dlm showroom tu dia nak bukak n naik..


dah abis kitaorang lenjan2 keta kat situ.. nak balik.. pelik tullar..


sampai ke sudah tak ader sekor pun sales man datang.. padahal masa tu dah kul 11 lebih dah..


masa nak kluar tu.. naim tanya kat guard tu...


Naim: bang... salesman slalu datang kul braper?


Guard: entahlar bang.. tapi nie kad sales man.. kalau abang berminat.. blehlar contact diaoarang..


BOLEH????


aku suspek dioarang nie semua pegi melencong... dah datang keja dah.. tapi pegi tempat lain.. tgk tak ader customer jer. .diaorang pun lesap....


siap tinggal kad kat guard tu aku tak tahan...

tp memang bezalar kalau ko pegi kat Showroom Honda.. sampai 2 orang sales man datang layan..


nampak na bisnes chevrolet nie x braper nak ok...

bleh tak aku buat assumption mcm tu????

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014