Saturday, October 1, 2011

chicken pox...

sambung lagi citer kita...

disebabkan aku cuti selasa n rabu.. so on thursday aku pegi keja.. tapi muka aku naik jerawat banyak giler... pelik jugak.. sebab aku memang dari sekolah sampailar skang nie memang tak ader naik jerawat byk2 nie.. kalau ader pun.. aderlar sebijik 2.. itupun mcm nak tak nak jer naik.. nie mcm meriah pulak dia naik.. mcm nak buat party kat muka aku nie... huhuhu...

kawan2 aku semua tegur.. naim pesan suruh pegi clinic.. mintak ubat... disebabkan klinik dlm maybank tu sebelah jer dgn ofis aku.. so aku singgahlar kejap.. budak clinic tu pun tegur jerawat aku..

so aku pun buatlar spekulasi sendiri... agaknya byk sgt kot open house aku pegi.. mungkin tersalah makan... tu yg jerawat kluar byk tu...

bila jumpa doctor.. relax jer doctor tu cakap... nie chicken pox nie.... huh??? chicken pox???? waaa... dah tua2 baru nak kena chicken pox... gelakkan diri sendiri... makan open house byk sgt eh.... byklar aku punya spekulasi... kehkehkeh....

doctor bagi aku MC 2 hari dulu... nanti monday bagi lagi kalau tak ok...

bila aku bagi jer MC aku kat bos aku.. terus dia suruh aku balik... suruh aku cuti lama skit... tau dia takut.. tapi kalau bos aku berjangkit ok gak.. ehehe... dia cuti cuti panjang..(tetiba tanduk kluar)... huhu.... just kidding..

kawan2 aku pun semua dah takut.. suruh aku balik cepat2.. hehehe... rasa aku nie dah mcm alien dah... balik tu singgah KLCC kejap... sempat lagi tu.. naim nak pegi interview dgn KFH... duduk kat situ.. lepak kat aseana...... duduk sorang2.. aku cuma mampu menguyah nie jer...


mulut aku still sakit lagi... doctor kata sebab chicken pox tu dah masuk sampai dlm mulut...

aku cal mak aku... mak aku cakap.. " ko pegi sebarkan ko punya virus kat KLCC eh?.." eheheh.. taklar.. aku tak tau nak buat per.. kang aku balik.. baru jer sampai umah aku kena pegi ambik naim balik.. baik tunggu jer.. pastu kalau balik pun aku bukan bleh jumpa si kecik tu.. nenek dia dah bawak dia pegi shah alam.. tido sana...

tapi kan.. memang tragis giler bila tak bleh makan.. baru semalam aku bleh makan skit2... harini.. bertambah baik dari semalam... harap2 aku bleh cepat elok.. kalau nak elok mestilar kena makan ubatkan... nie ubat yg aku kena makan.. for 5 days... every 4 hours...


so disebabkan aku kena makan ubat nie every 4 hours.. so aku dgn gigihnya kunci jam malam2.. kul 2 n kul 6.. bangun makan ubat.. bertapa berdisplinnya aku.. huhu.. aku nak sihat cepat.. tolong.. aku nak jumpa si kenit tu.. rindu giler kat firaz... tapi nak buat mcm maner.. kalau jumpa nanti berjangkit.. sedih giler tak bleh jumpa anak sendiri...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014