Monday, October 31, 2011

Rugby vs Bola..

Last Saturday.. semua orang tau.. ader Piala Malaysia.. main kat stadium Shah Alam..

Hari Sabtu tu jugaklar naim ajak aku pegi tgk Final Rugby kat Politeknik Shah Alam.. Opposite dgn Stadium Shah Alam..

So bleh agaklar kan aper jadi.. Jam tu tak yah cakaplar.. tapi taklar teruk sgt sebab baru kul 2 lebih masa tu...

Masa sampai tol bukit jelutong.. dah nampak dah penyokong2 Terengganu n N.Sembilan..

tapi kat Tol bukit jelutong nie.. tak ramai sgt penyokong N.Sembilan.. ramai terengganu...




Nampak.. penyokong Hitam Putih.. dorang tunggu tepi highway.. agaknya nak konvoi ramai2 pegi stadium...



Jalan yg dah start jam..


Sampai jugak kat padang politeknik Shah Alam nie.. nasib baik kawan naim sampai awal.. dia dah ambik port bawah pokok.. huhu.. kalau tak abislar berpanas tgh2 padang...

kitoarang sampai awal sebenarnya.. dlm kul 3 mcm tu.. game final kul 4.30.. so still tak ramai lagilar orang.. masa sampai nie.. game utk tentukan nombor 3 -4.. Kedah vs Johor...


Final Kelantan vs Pahang...



Team Kelantan tgh warm up..




Naim of courselar sokong Klate..

Naim happy dapat jumpa kawan2 dia.. nampak tak kawan2 dia?? tak nampak eh?? takper.. aku close up...


Jeng.. Jeng.. Jeng.. hahaahah..


Nie kawan naim.. Gaban n Mat nor... ahahaha.. bleh eh duduk bertenggek mcm tu???

punyalar byk space sampai bleh letak handbag aku.. eheh... taklar.. aku tipu jer.. dioarang bagi aku n naim duduk.. tak cukup tempat.. terpaksalar gaban duduk atas mat nok...

Ramai jugak yg tkg rugby.. walaupun main kat padang cikai jer.. tapi still ramai orang pegi tgk.. aku rasa kalau rugby nie di komersialkan mcm bola.. mesti ramai yg minat tgk rugby..


nie lagi 30 minit nak start...



lagi 15 minit nak start...


N nie bila game dah start...






kat tepi2 padang tu pun ader orang duduk.. sanggup tu jalan sampai kat tepi tu...


Walaupun fan dia tak seramai mcm bola.. tapi bleh kata ramai jugak orang pegi tgk..



Nampak budak baju merah topi itam putih tu.. aku bengang dgn budak nie.. hisap rokok.. pastu asap kebelakang kena kat aku.. berkepul2 plak tu..

Walaupun ramai yg hisap rokok.. tapi aku tetap nk sakit hati dekat yg nie jugak.. nie jugak.. ahaah.. sebab asap rokok dia kena kat aku.. so aku nak sakit hati kat dia jugak.. tak nak orang lain.. baju merah jugak.. huhu.. (gedik giler..)

sepatutnyalar.. bila masuk tempat2 awam mcm nie.. kalau nak ikutkan. .tak bleh pun nak hisap rokok.. tapi bila dah ramai buat.. so benda tu jadi mcm bukan satu kesalahan pada diaorang.. lagipun.. saper nak tegur.. ko berani nak tegur??? "Semekum bang.. kat sini tak boleh hisap rokok.. tempat awam... " PANGGGGGGGG....... tak pasal2 kena pelempang kat situ kalau ko tegur..

On d way balik tu.. pegi singgah Klinik Kak kin jap.. so on d way nak pegi tu.. jumpalar fan2 Nogori... HOBEN JANG HOBEN!! masa nie dah kul 6 lebih.. jalan tak yah cakaplar.. memang jam giler.. tapi nasib baik aku against traffic...



Siap kluarkan badan dari bas nk kibar bendara N. Sembilan...


Nampak? siap duduk atas kereta lagi.. polis pun tak bleh nak cakap per dah.. kang tahan lagi bertambah jam.. so lepaskan jerlar... lagipun gerak 10km sejam.. sebab jalan jam giler..


Nie satu lagi gambar yg sempat aku capture.. bendera N. Sembilan.. nie semua dari highway KESAS...

Aperpun aku nak ucapkan Tahniah kat Pasukan N.Sembilan sobab monang malam tu..



HOBEN JANG HOBEN!!!!!


disclamier: *kawan naim tu aku tak sure nama dia Mat nor ker Mat nok ker..compius naim sebut per..


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014