Tuesday, March 6, 2012

belon panas...

ok.. pagi tadi aku ader course.. boring jugaklar..

so dlm pada boring2 tu ader group whatsapp... pastu biasalar cakap2 tersebutlar pasal balloon repayment... bullet repaymentlar.. tetiba aku teringat belon panas.. kehkeh... tapi aku bukan nak citer or bagi kuliah pasal belon2 nie.. tapi aku teringat masa aku kat U dulu..

kisah bermula... kekeh...

ader kawan aku sorang nie.. dia suka giler dgn satu mamat nie.. tahap suka dia tu sampai tahap kalau dapat tgk motor pun dah kira ok dah..berbunga2 hati...

mamat nie budak sabah ker sarawak mcm tular... hensem bleh tahan.. tapi tak braper tinggi.. heheh..

biasalarkan bila dah suka.. kawan aku nie pun cariklar info pasal mamat nie...

1st mestilar nak tau nama penuh dia kan.. carik punya carik.. tetiba sekali nama dia.. ambik ko..

***** **** bin Ahmad belon... wakakakakak... muka kawan aku bila tau masa tu mcm alar2 manja kelat mcm tu..

slalu kalau orang announce nama dia( mamat nie ketua JPP kolej)... mesti *** *** bin ahmad... bin ahmad.. tak tau plak blakang tu ader sambungan dia.. hahah...

terus cancel kawan aku nak suka... kehkeh....

tapi normal jerkan nama tu kalau kat sabah sarawak.... betul tak????

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014