Monday, March 12, 2012

zaman bercinta part I....

minggu ni rasanya mcm nak citer zaman muda2 dulu jer... cewah.. skang nie tua ker?? huhuh...

this coming friday.. aku nak pegi kedah... kenduri kawin akak ipar aku... sebelah ppuan bulan 11 haritu.. nak update pasal kawin tu.. tapi taklar update2 aku nie...

nantilar.. aku buat combo update.. KL + kedah punya sekali..

ok berbalik pada citer zaman dahulu.. bila dah alang2 pegi kedah tu.. so kitaorang plan nak pegi UUM + sekolah naim kat Jitra dulu... nak mengimbau kenangan.. cewah....

ok sebenarnya.. tak byk pun kenangan aku bersama naim.. jiwang wei perkataan bersama..*gelak guling2*....

aku kenal naim masa aku sem 8.. giler lama wei bertapa dlm hutan tu 4 tahun.. tuit... tuit.. bukan sebab aku tak past eh aku buat 8 sem.. memang course aku tu 4 tahun... kena bagitau.. sebab bila bagitau.. secara tak langsung orang tau.. aku belajar bersungguh2 kat U dulu.. heheh...ok.. lempang pipi sendiri... PANGGGGGG.........

back to the story again... aku kenal naim sem 8... dah hujung2 dah pun.. masa tu naim tgk anta report practical.. aku pun tgh final exam... manalar nak sempat dating2 kat alor setar... nak makan sama2 kat cafe.. nak balik naik bas sama2.. tak sempat....

dlm pada tak sempat tu pun.. ader jugak pegi dating sekali.. kat kompleks sukan.. blehlar daripada tak ader... heheh.. bawak kawan.. iyerlar aku kan penyegan...

masa mula2 jumpa.. naim ambik aku kat library... aku kena siapkan assignment group.. sampai kul 2 pagi ok.. bila aku cakap aku nak jalan kaki balik... dia kata takper dia jemput... kul 12.30 dah sampai dah... bertapalar ko dlm keta tu sampai kul 2 pagi baru aku bleh balik.. tapi takper.. berdebar2 punya pasal.. sejam setengah tu rasa sekejap jer.. pirst time nak jumpalar katakan...

ok bila dlm keta.. malu2... tak cakap sgt... naim memang diam.. tetiba aku pun jadi pendiam... sopan jer.. kehkeh... cuba kalau skang... sampai kena suruh diam baru nak diam..

bila nak turun tu... naim ulur bekas plastic... eh ader roti canai.... so sweetttttt.......... takut aku lapar.. belikan roti canai.... tapi aku tak makan roti canai tu.. aku bagi kawan aku makan.. sebab aku takut kena "manderam"... hahah... skang nie.. kalau aku cakap lapar jer... layan tak layanlar... tp buat jugak.. air nescafe 3 in 1 jer.. nama nak kluar beli roti ker aper ker.. sorrylar..

so next day lepas dia jemput aku tu.. kebetulan aku ader tournament badminton.. naim datang tgk aku main.. pastu ulur aku air 100 plus... aku suka naim dulu.. kalau jumpa aku jer.. mesti ader benda dia bawak.. ok aku memang alah dgn 100 plus.. kalau minum jer.. aku memang akan buang angin dgn byknya... masa naim ulur 100 plus tu.. rasa mcm .. adoi ai.. kang tak minum kecik hati.. minum jugaklar... bila nak balik tu.. dlm keta.. jenuh aku menahan supaya angin tak kluar... muka maintain jer.. tapi perut aku dah bergelodak dah nak buang angin... dahlar bawak keta perlahan.. iyerlar.. orang bercinta.. mestilar nak lambat2 kan.. seksanya aku menahan... tapi aku berjaya jugak menahan sampai turun keta.. yea.. berjaya..

nanti kalau rajin ader yg part 2 plak eh... skang nak pegi buat keja... cau cin cau...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014