Tuesday, November 20, 2012

Peluk...

anak aku skang nie kalau ambik gambar suka peluk orang.. even kalau ambik gambar 5 orang pun.. seboleh boleh nak peluk semua 5 orang tu.. mcmlar tangan tu panjang sgt... layan jerlar gambar kat bawah nie..


ni dgn acu n dodo.. kalau acu n dodo ada memang dia tak nak dgn orang lain.. geng firaz kata..

layan jerlar gambar kat bawah nie.. 

 

sampai terangkat badan dia nak peluk dodo n acu..


gambar ni pulak.. masa mula2 nak ambik gambar dgn along dgn nenek jer.. eh..dia panggil pak ngah dia sekali.. "angah jom ambik amba".. ewah.. sajak jer ko ajak pak ngah ko eh.. angah ko tu pemalu.. nak tak nak kena jugaklar pak ngah dia ambik gambar sekali...


nie peluk lagi.. angah kena paksa rela ambik gambar.. eheh..
  



nie dgn ateh n dodo.. entah aper pesyen firaz ambik gambar.. sampai tertutup sebelah muka ateh.. yg penting peluk.. 


nie dgn mummy n daddy.. of course lar aku akan make sure dia duduk tgh2 dgn betul.. sebab aku dah kena byk kali.. dia kalau nak peluk dia main tarik jer kepala ko.. n of courselar kalau aku.. dia akan tarik tudung aku.. dah byk kali aku terkena.. senget2 tudung aku... so kali nie.. aku dah standby awal.. kehkeh.. so senonohlar skit gambar nie.. 


dodo dah pandai pakai strategi.. letak dia kat depan.. so firaz tak dapat peluk.. kehekh..


mummy pun pandai.. peluk firaz dulu sebelum firaz peluk aku.. kehkeh...


peace no war...

edited picture...


nie dlm keta.. mcm aku cakap tadi.. dia memang melekat 24 jam dgn dodo n acu.. 


kemain lagi kalau dgn dodo dia.. aksi terlampau.. hahahah....

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014