Wednesday, November 28, 2012

kurus ker??

skang nie gilerlar.. pagi2 aku update blog.. sebab tunggu kawan aku yg tgh bergym.. so aku habedatelar blog.. haha.. bukan nak ikut pegi gym.. harini tak tau nak post pasal aper.. tapi ader gambar nak tunjuk.. mesti korang gelak giler tgk gambar aku nie.. aku tgk pun aku nak gelak.. pastu boleh plak aku tak kenal saper aku.. wakaka.. tetiba lupa daratan..

gambar kat bawah nie aku still lagi kenal sape aku.. melampaular kalau tak kenal..heheh.. eh lupa nak bagitau.. aku dulu ader tahi lalat kat dahi.. senget skit jer.. kalau tak mesti mcm aci.. dalam pada tak center tu pun.. ader orang ingat aku cindian.. huhuhu... 


ni masa kat U dulu.. pegi buat lawatan sambil belajar.. kehkeh..


nampak tak kekurusan aku tu???? nampak tak kawan2??? nie kat muzium padi..muzium??? suka hati akular nak pegi muzium...ko ado???


masa konvokesyen.. 


budak2 baru abis blajar...

nie lagilar.. aku sem 1 kot.. baru umur 19 mcm tular.. waaa.. mudanya saya..

 ok.. gambar2 kat bawah nie mesti korang lagi tak boleh handle.. 


ni masa aku darjah 6.. kat umah pak lang aku.. kat perlis.. tgk... mcm tangga..


nie kat umah aku.. aha... aper hal pulak pak lang aku pegang tudung periuk.. siapakah yg berbaju biru itu????


yg tgh tunduk tu aku...yg nie aku mcm kenal tak kenal jer diri aku sendri.. ehehe.. 

tp gambar kat bawah nie.. korang kena tgk betul2.. mana satu aku???


dah dpt teka??? 

ko tgk budak yg duduk mcm jantan tu?? aku tu wei.. pakai baju kurung tau.. tapi duduk kemain ganas lagi.. masa mula2 cousin aku post gambar nie kat FB.. aku relax lagi sbb aku tak perasan pun tu aku.. sekali bila tgk betul2.. baru perasan yg sandar tu sebenarnya aku.. kehkekh.. dah 2-3 kali tgk baru perasan diri sendiri.. giler lupa daratan...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014