Friday, November 23, 2012

Serius Topic..

asyik post pasal isu2 semasa jerkan aku nie.. haishh... serius plak blog aku nie.. mesti korang cakap dlm hati.. mcmlar pandai benar ko tu.. kan?? kan??? tapi post kali nie pun nak cakap pasal isu semasa jugak nie..  hahah.. ok tapi more relax.. n saper yg dah jadi mak2 setuju kot dgn pendapat aku kali nie.. 

korang tgk tak dlm FB skang nie.. budak2 sekolah bercinta pastu update kat FB.. kawan aku sorang nie x tahan sampai status dia kat FB kata geli tgk update budak2 sekolah bercintan cintun dlm FB... status mcm x bleh hidup tanpamular.. hati telah dicurilar.. yakkssssss... puiii..... geli geleman hokey baca status2 diaorang.. kawan aku nie dia post dlm FB kata budak2 sekolah nie dlm FB bahasakan diri diaroang mummy daddylar.. eeeeuuiii... 

diaorang niekan aku rasa bila dah bercinta tak nampak kot orang lain.. dia rasa dlm FB tu dia dgn bf dia jer kot.. tular.. bila time add tu kemain lagi.. segala mak sedara pak sedara.. kawan mak pak ko semua ko add.. pastu bila ko post2 benda yg buat geli bulu ketiak nie... ko buat lupa plak orang2 yg ko add tu akan nampak aper ko post.. 

malular skit adik2 wei.. kalau ko tak malu utk diri ko.. malular skit utk mak pak ko.. kesian mak pak ko kena kutuk dgn kawan2 dia or sedara mara dia ader anak mcm ko yg tak reti adap sopan.. 

cth tadi masa aku bukak FB.. baru jer nie.. budak nie ambik gambar peluk bf dari blakang.. pastu tulis.. "cian si dia demam".. ewah ewah.. kemain lagi ko eh.. mak bapak ko demam tak ader plak ko peluk2 mcm tu.. lagi tak boleh tahan.. letak kat dlm album tajuk "comel x si dia"... wakakkkaakaka.... part nie memang aku nak gelak besar.. jom kita berjemaah gelak sekali lagi.. wakkakakakakkaak.....

aku x pahamlar aper yg cuba budak2 yg baru nak membesar nie cuba buktikan.. panjang lagi perjalanan adik2 oi.. kenaper lar nak tunjuk mcmlar korang tu besar sgt.. duit pun mintak kat mak bapak lagi... entah2 bulu ketiak pun tak ader lagi... oppss...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014