Tuesday, October 1, 2013

cuti2 weekend at royal bintang damansara..

sabtu lepas ader charity seluruh maybank.. level global.. so habis jer CSR day dlm kul 2 mcm tu.. terus pegi check in.. sebabnya sejak pindah.. weekend jer mesti ader activity nak kena buat.. paling worst lepas raya haritu.. setiap minggu ader aktiviti.. fuhhh..

so aku 3 beranak check in hotel.. hotel kat kl jer. tgk prmo kat agoda.. tetiba tgk promo Royal Bintang Damansara ader promo.. 282 nett including bfast on weekend.. 5 star hotel.. terus jer booked..

nak pegi jauh2 tak ader masa.. + cuti aku pun tinggal nyawa2 ikan jer.. pastu weekend jer byk keja nak kena buat.. kadang2 keja keja jugak.. nie baru jer datang shecdule utk bulan 10 ni.. nampak gayanya ader 2 weekend kena keja.. tapi tak sure lagi aku kena ker tak.. waaaaa... silap2 minggu nak raya tu aku kena pegi ofis jugak.. 

tapi tu citer kemudian.. ni kisah hotel ni dulu.. 

ader kisahnya masa booking nie... sebenarnya aku laki bini tak tau pun wujudnya hotel royal bintang damansara nie.. kehkekh.. ingatkan yg aku booked tu royal bintang the curve.. nasib baik sesat tak jumpa nak turun parking royal bintang the curve.. pusing 1 round tetiba nampak royal bintang damansara. tapi masa check in tu pun tak sedar lagi nie.. tetiba lepas check in baru perasan rupanya ader 2 hotel royal bintang.. gelakkan diri sendiri.. dlm hati nasib baik sesat.. kalau tak confirm dgn penuh confident aku pegi check in kat kaunter royal bintang the curve.. kehkeh..

patutlar dlm keta.. naim katabgtau dia tgk dlm agoda hotel tu 4 star.. aku cakap taklar 5 star.. memanglar lain.. naim cakap royal bintang the curve.. aku nie lglar mana nak tau area sana.. based on agoda jer..

layanlar gambar2 bilik yg aku ambik... so far memang highly recommended lar tempat nie..


ni bilik dia.. besar n cantik,,,


aku memang kalau pegi hotel mana2 suka tgk toilet dia.. yg ni lain skit.. dia split between toilet n shower tempat mandi.. tgh2 tu sink..


ni toilet dia.. 


tgk dari tepi katil tu ader benda nie.. ni toilet nie.. 


tadaa.. ada blind tapi kayu.. motif buat mcm nie.. bukan nak suruh orang tgk ko poo poo k.. motif dia.. supaya masa ko poo poo pun boleh tgk tv.. heheh.. 


budak yg happy dapat duduk hotel.. 


santai2 sebelum berjalan mcm foreigner di negeri sendiri.. eheh


budak yg tak abis2 nak investigate bilik...


cool.. 


aku suka kerusi dia.. patern mungkin mcm classy skit.. tapi duduk sedap giler.. ader plak stool tu..



view dari bilik aku.. 


dari dekat swimming pool dia.. dia buat ala2 infiniti gitu.. aku plak yg kecut perut tgk orang kat tepi tu.. angin memang kuat giler.. firaz punya board terbang sampai kat tepi kolam tu.. masa naim pegi ambik tu.. aku rasa tak secure giler tgk naim pegi kat tepi tu.. biasalar orang gayat memang mcm tu.. 


ni pool utk budak2.. tapi ko abaikanlar bapak budak tu.. bila naim masuk jer dlm nie terus air aku tgk tak tenang dah.. bergelora mcm laut.. wkakkak... 

next tempat makan plak..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014