Thursday, October 3, 2013

Restoran Muhibbah

Disebabkan dah tido kat hotel damansara... so naim ajak try makan kat restoran muhibbah.. tepi penchala link.. 

kalau korang serach restoran muhibbah kat dlm google.. automatic google map akan bagi alamat.. 

tapi kena hati2 sebab kalau dia bagi alamat lorong rahim kajai 14.. tu alamat lama.. 

aku search guna navi.. sampai  sana dah restoran lain.. pastu search balik dlm goole.. bacalar review dari blog2.. so baru tau alamat baru dioarnag...  

ni alamat baru restoran muhibbah.. 

Muhibbah Seafood Restaurant
Lot. 2851, Jalan Seri Penchala,
Kg. Sg. Penchala,
Kuala Lumpur.
03-77273153


masa aku dtg nie dlm kul 6 mcm tu.. orang tak ramai sgt.. rasanya dari review2.. kalau malam memang penuh..


signboard muhibbah.. kalau dari penchala link tu boleh nampak signboard restoran muhibbah besar.. tapi bukan signboard yg nielar.. dia ader lagi satu yg besar giler tepi highway tu..


entrance.. dia punya set up semua cantik..


ada buggy.. tak tau aper motif buggy nie..ambik orang kat mana tak taular..


ni biasa.. kalau pegi kedai makan cina slalu ader ni.. 


carrot susu =RM3.5


barley.. tak tau braper.. tapi barley tak ader barley.. air sajer..


ni setting tempat duduk.. yg kosong2 tu semua dah ader orang reserve.. pastu ader stage jugak.. mungkin ramai yg booking tempat nie utk buat event..


aku order ikan steam masak aper eh tak ingat.. tapi sedap.. cukup rasa.. yg penting ikan tak bau..


butter prawn dia ok jer.. tak cukup garing dia punya telur halus2 tu... mohd chan better..


ni so far aku tak jumpa lagi kat kedai chinese muslim lain.. peria dgn telur.. cuma telur dia tak betul2 hancur... mak aku slalu masak ni kat umah dulu.. kalau cukup rasa telur tu.. maknanya tak tawar.. rasa pahit peria tu akan kurang.. so rasa dia akan balance.. tapi yg nie telur mcm tak braper nak jadi.. so rasa pahit peria tu lebih skit.. kalau orang tak biasa makan memang tak boleh makan.. 


nasi goreng cina for firaz.. rasa ok.. tapi still mohd chan better..

lupa nak ambik gambar sotong celup tepung.. sotong dia pun biasa jer.. sedap kat hj sharin low.. telur asin.. sini tak ader telur asin..

so far aku rate kalau 5.. aku bagi 3 jerlar.. 

rating ikut selera aku.. tak tau orang lain..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014