Wednesday, December 31, 2014

Victoria Station Taipan USJ

malam masa anniversary tu.. firaz tido awal.. so naim ajak kluar pegi pre celebrate anniversary.. prelar sgtkan.. tapi x aderlar special sgt..sajer kluar minum dua orang.. kebetulan orang pun celebrate krismas... so ramailar orang makan kat situ.. ramai order lobster.. selera aku tgk.. tapi aku tak order pun sebab naim skang nie stop makan seafood dulu..

Ambik gambar habis creative dah aku ni.. konon..

Ok makan roti dulu sementara nak tunggu main course... masa ni penuh org..

ok x sampai lg makanan.. dah lebih 1/2 jam.. sampai plak lg roti...

Ok makan lg roti.. sebab dah lapar..

Ok tempat semua dah kosong.. org yg sampai selepas kitaorg pun dah dapat makan.. 

now time aku nak naik angin.. bila check2 rupanya terleftout aku punya order.. wah bagus giler lepas sejam baru nak perasan order terleft out.. 

yg paling peliknya aku tanya dah 5 kali kot kat waiter dia... please check my order.. air pun x sampai.. manager dia dtg dahlar x ckp sorry.. suruh jer order.. memang aku nak maki jer.. tapi pk nak celebrate anniversary.. so cool down skit..

bila aku dah order balik.. cepat jer sampai order.. x sampai 5 menet... tak susah pun nak buat rupanya.. ko tgk aku menonggok lama2 kat meja taklar ko nak check order aku.. mesti pelik tgk aku dah order lama tapi tak sampai2kan? 

memang aku blacklist victoria station taipan usj ni..

Ni menu aku.. x ingat dah nama dia aper.. tapi chickenlar..

Naim makan salmon..


Marah2 pun ambik gambar maintain senyum.. dah lepas anta makanan tu baru ckp sorry.. 

malam tu aku order brew coffee.. minum plak kul 10.30 malam order aku kan terleftout... memang bagus sgtlar..

jadi malam tu aku x tido sampai ke pagi.. dah mcm org giler aku kejap2 kluar bilik carik laptop.. habis view laptop kemas bilik sebelah plak..sampai ke pagi aku kluar masuk bilik.. naim dgn firaz x yah cakaplar.. berdengkur2 diaorang tido.. memang giler aku tak boleh tido.. even aku nak lelapkan mata pun tak boleh.. mata aku ni nak terbukak.. giler aper dia letak dlm coffee dia aku tak tau lar..

sampai ofis pagi tu aku beli redbull.. takut mengantok kul 10pagi.. memang iyer.. kul 10 aku dah start mcm mamai.. aper lagi.. aku tonggang redbull.. giler mcm penagih dah aku rasa.. pastu thari aku pegi klcc.. 1/2 day leave.. jalan2 dgn naim kat KLCC.. sementara tunggu naim solat jumaat.. aku tak larat nak jalan dah.. duduk depan entrance i setan.. ada kerusi kat situ.. aku duduk sambil tido.. giler tragis hidup aku hari jumaat tu.. pastu makan kat bumbu desa.. pun targis jugak.. nanti aku story lain yg tu.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014