Wednesday, December 3, 2014

Project Belakang Rumah

Minggu lepas aku pegi beli rumput area seksyen 18, Shah Alam.. bibik aku sibuk nak berkebun.. so pegilar pagi tu.. mak aku plak dah belikan pasu bunga semua.. siap dgn alat2 dia.. ok fineee.. pegilar beli..

kalau ikut aku.. naim memang racun jer kat belakang tu.. naik lagi racun lagi.. smapai lalang yg dah mati tu berlapis2.. haha... 

dapat kat bibik aku dia bersihkan semua tu.. dah terang dah belakang rumah aku.. 


walaupun dah terang. tapi batu batan tu byk lagi.. tgk aku beli rumput carpet tu.. satu keping tu 2 inggit jer.. so akak buat geram beli sampai 20.. haha.. ader rumput jepun.. sekeping 4 inggit.. memang lagi cantiklar.. tapi takyahlar.. dah bibik aku cakap dia nak jaga.. beli yg rumput carpet biasa pun dah ok.. takyah nak jepun2 sgtlah..

tadaaaa... dah siap dah pasang rumput.. tapi tak taular hidup ker tak rumput aku tu.. 

bibik tanam pokok kari n halia dlm pasu bunga.. aku memang suruh dia tanam dlm pasu bunga.. tak derlar bersepah nanti.. nampak kemas jer kalau tanam dalam pasu..imiginasi aku memang tinggi.. nanti serai ker daun pandan ker semua aku nak tanam dlm pasu..  

dlm seminggu 2 lagi aku update eh sama ada idup ker tak pokok2 n rumput aku.. hehe...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014