Wednesday, October 27, 2010

klinik danau kota...

Semalam aku MC.. sebab batuk teruk.. so nak dapatkan MC aku kenalar pegi klinik.. naim suruh aku pegi hospital danau kota kat dgn umah aku tu.. tapi bila aku pegi sana... tetiba aku rasa aku masuk kat zaman aku kecik2 dulu.. zaman masa mak aku anta aku pegi klinik desa kat umah aku.. sebab memang klasik giler clinic dia.. tapi doktor dia baik n bagus.. eheheh.. nielar benda2 yg aku find out kat sana..
clinik tu kat tingkat 1.. so kenalar naik tangga.. tapi kat pintu masa nak naik tangga tu aku nampak signboard nie..

nie menunjukkan clinic nie memang dah lama beroperasi.. sebab kertas nie aku tgk dah uzur sgt dah.. ahahah...


nielar doctor yg aku jumpa.. dia jugak merangkat pengerusi esekutif.. ehehe... (kena tulis ker)


nie record patient.. korang kalau pegi clinic kerajaan mesti jumpalar rak mcm nie..


nie tempat letak sabun.. kreatif2.. ehehe...


nie plak tong sampah besi... tong sampah nie kalau korang pegi hospital kerajaan yg lama2... mesti jumpanya..


tapi yg nie aku paling tak bleh blah... ahahhah....
ader 2-3 benda lagi yg aku nak ambik gambar.. tapi nurse tu dah pandang lain macam jer kat aku.. so aku berentilar ambik gambar... eheheh....

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014