Friday, October 1, 2010

Jatuh Katil..

Petang semalam Naim cal.. cakap firaz jatuh katil.. terkejut jugak.. risau aper2 jadi kat dia.. so masa Naim bagitau tu pun dah dekat pukul 5.. aku terus mintak kat JC balik awal 15 minit.. 5.30 aku dah chow..
Masa mama cal naim tengahari tu.. naim cakap mama menangis2 mintak maaf.. aku tak salahkan mak mertua aku pun.. biasalar budak2.. firaz skang nie pun tgk lasak.. aper lagi.. dia terjun mcm supermanlar.. kesian plak aku tgk mak mertua aku tu.. mesti dia rasa bersalah giler..
Aku sampai umah tu.. mama citer mcm maner firaz jatuh.. mama tido dgn firaz kat atas katil.. mama ingat dia tido.. so mama pun tido jugaklar.. mata firazkan kecik.. so orang ingat dia dah tido.. padahal tak.. dia tgk nenek dia tido.. aperlagi.. dia pun menyiarap.. langkau nenek dia.. terus terjun katil.. mama sedar2 jer dia dah mengangis kat bawah.. tapi nasib baiklar.. bawah katil tu ader carpet.. tak aderlar sakit sangat kot..
Ni budak nakal nie.. aku ambik gambar dia.. tapi tak nampak plak lebam kat bawah mata sebelah kanan.. aderlar mcm luka tergaris skit.. tgk nie aku ambik gambar dia.. sengeh jer.. alhamdullillah tak ader paper pun.. mula2 ingat nak pegi clinic check.. tapi tgk dia ok jer.. so tak jadilar.. malam tadi pun tido ok jer.. tak aderlar dia merengek ker nangis ker..
Pagi tadi bangun awal si kecik nie masa.. bangun masa aku dgn naim siap2 nak pegi keja.. aper lagi.. kepunglar kiri kanan.. tgklar tu.. dah mcm kubu tentera dah.. ahahah...
** aku sebenarnya nak update utk hari ahad lepas.. tapi tak sempat2.. eheheh..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014