Monday, October 11, 2010

Slim Body Works

last Friday Kak Eda ajak pegi urut kaki.. dia kata tak kisahlar kat mana.. tapi dekat2 Menara Maybanklar.. pastu searchlar internet.. jumpalar satu tempat urut thai kat menara hap seng.. siap print map tu nak pegi.. ahaha..


nie kedai dia.. Slim BodyWorks.. harga pun ok...


dgn tak sabar2nya.. terus naik teksi pegi sana masa lunch hour...sampai2 jer kat sana.. aper lagi.. terus serbu.. sampai dzu tersepak batu2 kecik kat depan kedai dia tu.. ahaha... tapi fully booked lar plak.. adoi ai.. baru ingat nak relax2.. so utk release tension.. kitaorang pun makan kat sini...(alasan jer sebenarnya)...





masa nak order tu.. aderlar beberaper insiden yg klakar.. kat dlm tu tulis Jake Daniel's Burger.. tapi aku dgn confidentnya order Jack & Jill Burger.. ahaha... buatkan lagi nak gelak... waiter tu cakap kat aku.. aper tah.. tapi sebabkan aku tak paham.. aku angguk jer.. rupa2nya dia bagitau .. burger tu ader alkohol lar ngok.. nasib baik dzu paham.. ahahah... kalau tak main order jer.. so terpaksalar tukar order.. ehehe.. makan burger aper tah.. aku pun tak ingat.. main order jer.. bengong tullar kitaorang nie.. ehehe...


gambar nie aku ambik sebab patung nie betul2 sebelah meja kitaorang.. menarik plak patung nie.. ehehe...


nie kak eda order.. nachos .. not bad lar rasanya..


nielar burger tah paper yg aku order tu.. sedap.. sumpah lepas nie tak order lagi.. jenuh aku nak abiskan burger nie sorang2.. yg lain2 tak membantu langsung..

so disebabkan jumaat lepas tak dapat pegi urut.. hari nie aper lagi.. pegi jugak.. tapi buat booking awal2 sebab takut jadi mcm haritu.. dari mula start urut tu sampai lar abis urut.. gelak tak abis..



Nie masa menunggu nak urut.. kitaorang bertiga jer masa tu.. tak ader customer lain..

start dgn kak eda.. dia basuh kaki dulu.. iyerlar membuang segala jenis bau sebelum dia urut.. ehehe...

pastu baru aku plak yg basuh kaki..

dzu tgh tunggu turn nak basuh kaki... huhu...


nie masa tgh urut.. memang sakit lar dia urut.. tapi best.. lepas urut tu.. rasa ringan kaki.. ingat balik ofis nak jalan jer (gimik jer).. heheh..
Masa tgh2 urut tu.. Kak eda konon nak jadi peramah.. ahaha.. dia pun tanya kat minah thai yg urut kaki dia tu.. How many people working here?

nak tau aper minah thai tu jawab... ahahhahah.. gelak dulu...
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>

dgn penuh confident minah thai tu jawab.. THAILAND!!... ahahh.. aper lagi.. gelak besarlar kitaorang.. ahahah.. memang lawak...

1 comment:

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014