Monday, October 4, 2010

jalan2 raya lagi..

biasalarkan.. sempena bulan raya nie.. ramailar yg buat open house.. so minggu lepas pegi jalan2.. minggu nie pun sama.. jadual penuh.. eheheh..


Sabtu lepas open house umah kak ton.. syok.. ader mee rebus.. kitaorang sampai dalam kul 12 lebih kat umah kak ton.. sampai2 jer.. aku tgk keta wira dah park kat tepi umah kak ton.. eheh.. kak eda dah sampai dulu.. dia orang first..


mula2 tu takut nak masuk sebab aku tgk mak cik satay tu pun baru nak pasang api.. baru nak letak arang semua.. eh.. tak start lagi ker umah kak ton nie.. kang kena tolong masak lak dulu baru bleh makan.. ehehe... tapi masa masuk tu.. aku tgk kak eda tgh sedap anak beranak makan mee rebus.. alhamdullillah.. tak yah kena tolong.. ehehe..


sampai2 tu.. aku relax2 dulu.. ingat nak tunggu budak2 nie... sebab diaorang kata on d way dah..
farah, na n dayah sebelum pegi umah kak ton.. diorang pegi raya dulu kat umah dzu.. so semua orang dari sanalar... tapi tak bleh jadi nie.. tunggu punya tunggu.. tak sampai2 lagi bebudak nie.. message2 rupa2nya diorang jam kat ampang lagi.. so makanlar dulu.. nasib baik tak tunggu.. aku dah nak balik pun diorang tak sampai2 lagi.. nasib koranglar besapau kat dalam keta.. ahahah...

Gambar nie Firaz tgh main dgn wani n wina.. tak surelar mana wani n mana wina.. sama jer aku tgk.. ahahah..

kak eda balik dulu.. tak sempat nak tunggu bebudak nie sampai sebab dia ader lagi 2-3 buah umah lagi nak pegi.. masa aku dah kluar umah kak ton nak balik tu.. baru bebudak nie sampai.. masuklar balik.. ambik2 gambar...


dlm kul 2 lebih baru balik.. nak pegi Puncak Alam pulak.. umah Pak su ader open house.. tapi masa naik keta tu.. B cal.. cakap tak yah datang.. bapak mertua aku pesan jgn datang.. jam giler lepas sg buloh.. kesian kat firaz katanya kalau jam2 tu.. so aper lagi.. terus balik umah.. masa kat umah kak ton lagi kak eda memang dah bagitau dah jalan jam giler lepas sg buloh..


Relax2 kat umah.. malam tu baru kluar pegi Pavilion.. sajer jer jalan2..

Nie dalam lif pavilion..Tgklar si kecik nie kalau dgn Daddy dia.. mcmlar dia sorang jer ader daddy.. Kalau kat umah.. Daddy dia lalu tapi tak ambik dia.. tgklar dia punya menangis.. mcm kena dera.. heheh..

Daddy Firaz order nasi lemak.. tapi hairan skit.. slalunya nasi lemak kalau tak silap aku dgn ayam goreng.. tapi nie dgn kari plak.. tapi tak perlar.. janji sodap.. ahahah..

Nie air Hot Lemon Tea.. bancuh sendiri eh.. tgk skill skit... bleh tak buat air sendiri.. huhu..

Order jugak sotong celup tepung.. sodap.. firaz dah meliuk2 badan kat dlm stoller nak bangun n nak makan aper aku makan.. dah start merengek2.. tapi mata kat sotong celup tepung aku.. tak padan dgn kecik... sorry eh mummy tak bleh nak bagi k... hehehe...

Makanan tuk Firaz.. nie dia..

<>

<>

<>

<>

<>

<>


Keropok sodap.. habis jugak dia makan.. tak taular aper rasanya.. tawar jer kot... tapi abis dia makan.. ahahaha... sedaplar kot bagi dia keropok nie...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014