Wednesday, December 29, 2010

3rd Day trip at A famosa...

on the 3rd day..

Firaz bangun jer terus duduk kat atok.. abang 2 orang nie kusyuk tgk tv.. dia tukang tarik rambut budak 2 orang nie.. eheh..


Pagi tu masing2 terus berendam lagi kat pool sebelum check out..

Dua activity yg totally different.. orang lain semua dok syok main air.. akak aku dgn anak dia sibuk makan.. ahaha... dia nak jugak makan kat tepi kolam tu.. tak syoklar makan kat dlm umah sorang2..

Pagi tu cuaca mendung.. air sejuk.. semua dah mengigil2.. aku memang tak masuklar dlm air.. sebab kulit aku dah naik merah.. alergic aper tak tau.. masih tak bleh nak kenal pasti..

Firaz ambik mood dulu dgn mama.. rendam kaki dlm air dulu... ehehe...





Firaz dah slamat masuk dlm air..



Akeef blajar nak balancekan badan..

semua dah siap kemas2 nak balik.. vacation yg best.. tahun depan pk nak buat kat mana plak.. eheh..

Firaz masuk jer keta.. keta tak sempat nak jalan pun.. dia dah tertido.. penat + badan tak braper sihat.. tido terus sampai KL... dgn mummy2 skali tido..

babai A famosa.. Masa kluar dari A famosa tu.. orang dah start ramai.. sebab d day aku balik tu hari Christmas..
Sampai kat tol.. aku tgk keta dah bersusun2 nak masuk A Famosa.. jam sampai kat highway..huhu.. nasib baik kitaorang datang awal.. kalau tak sama2lar bersesak2 orang lain..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014