Wednesday, December 8, 2010

setelah sekian lama..

Hi All,

sorrylar sebab dah lama tak update blog aku nie.. kesibukan + kemalasan yg berganda.. eheheh.. start sibuk dgn annual dinner.. sebab aku jadi main committee.. so memang bz giler.. pastu terus malas nak update.. so nie aku bayar balik aper aku buat setakat 3 minggu nie tak update blog k.. korang tgk jerlar gambar aku nie k.. aku rojakkan semua skali.. ko ingat kedai mamak jer ader rojak.. kat blog aku pun ader rojak jugak tau... eheheh...layannnnn.....

nie gambar2 masa aku pegi dinner awal bulan 11 haritu kat hotel istana... PCEO + CFO + GCRM dinner..

theme malam tu 'Maybank Go Green,Black touch with Gold' ... actually aku pun tak paham sgt aper maksud green dia tu.. sebab to general.. so aku hentam jerlar pakai dress hitam n green.. clutch aku pakai color gold..
Ni nama dia celebration walls.. tapi aku pun tak tau aper gunanya benda alah nie.. yg aku tau.. keja kitaorang jadi byk sebab benda nie.. huhu.. nielar antara orang kuat under registration committee... baik punya committee.. semua geng aku.. ahahah..
Frah, Na n Dzu..
geng Bos2 besar menyanyi.. nampak tak AWO pun ader...


Nie gambar dgn CRO kitorang.. Mr.Jacob Abraham.. kalau korang perasan.. iklan Hari Raya Maybank haritu.. mamat yg paling besar skali pakai baju batik color merah dok kat tepi skali.. nielar orangnya.. huhu..


Nielar geng2 sengel aku.. huhuhu...



Nie gambar dgn budak DWH...



Huhu.. yg tepi skali tu Baida.. malam dinner nie dia menang wei.. Maybank Idol.. Cayalar Baida...
Pastu.. sebelah aku tu Kak Kelah, Kak Ema, Zana n Dzu..
to be continue with the next activities........


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014