Thursday, December 9, 2010

continue lagi update...

On 27/11 and 28/11 aku pegi kenduri kawin kawan aku n naim masa kat u dulu.. kebetulan tarikh kahwin diorang dekat2.. mula2 27hb tu pegi umah fahrin kat shah alam.. seksyen 8.. Fahrin nie sama college dgn aku n sama2 masa buat part time jaga lab computer kat college dulu.. so memang rapatlar.. kebetulan dia pun sebelah bilik naim masa kat college n main rugby sekali dgn naim .. so bleh kira kenal rapat jugaklar dgn mamat nie.. anyway.. Selamat pengantin baru Fahrin n Nurul...

Firaz muka dah keletihan nak tido.. kebetulan masa aritu memang panas terik.. nak balik tak bleh... sebab kawan2 suruh tunggu sebab ader yg on the way nak sampai.. so no choice.. kenalar tunggu jugak...
aku nak citer 1 insiden kelakar kat umah fahrin nie.. ahahah.. utk pengetahuan korang.. fahrin nie steward MAS.. so makan mcm biasalar.. buffet.. aku duduk dgn ader satu pakcik n makcik nielar. dlm umur 40+ mcm tular.. masa tgh tunggu fahrin sanding tu.. naim bangun nak pegi tgk fahrin sanding.. bila naim bangun jer.. tetiba makcik kat sebelah tu tanya kat aku.. "suami pilot MAS jugak ker?" ahahahah... aku nak tergelak besar.. tapi tempat orang.. aku pun cover.. dgn penuh sopan aku jawab.. " taklar.. sama2 blajar dulu kat UUM..".. ahahah.. laki aku tu ader muka pilot ker? bleh tahan naim.. aahhah...

Tgk betul2 ader muka pilot ker tak? any comment? ahahaha....
on the way balik tu.. aku pegi clinic anak ipar aku... dekat shah alam jugak.. sebab mak mertua aku ader kirim lauk kat akak ipar aku.. so aku kenalar pegi anta..

Nielar clinic akak ipar aku.. sorrylar terlupa nak ambik gambar depan clinic.. ehehe. nie kat reception counter.. tapi nak promote jugak.. saper2 yg duduk kat seksyen 27&28 tu blehlar pegi kat clinic akak ipar aku nie.. nama clinic dia NOOR HAJAR...

Firaz masa tunggu Mak Ngah..

Nie firaz tgh sayang Mak Ngah... suka dapat jumpa Mak Ngah dia..

Nie kat tempat menunggu.. nampak tak kat hujung tu ader mcm playground kecik..

Tgh si kecik nie.. dapat naik buai.. kemain lagi silang kaki.. mcm orang besar..

On 28/11 tu pegi Klang plak ader kenduri kawin kawan baik + roomate Naim.. Shah.. utk pengetahuan korang.. Shah nielar orang yg menemukan aku dgn naim.. shah nie pun memang baik dgn aku.. dulu masa kat U dia buat sewa keta.. so aku aderlar pelanggan tetap dia.. ehehe..

Kepada Shah n D.. selamat pengantin baru.. semoga kekal ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014