Tuesday, July 12, 2011

.....:-(

Last Sunday.. aku ader pegi kenduri cukup jambul anak sepupu naim kat bukit jelutung..nie bukan nak citer pasal majlis cukur jambul nie.. tapi pasal firaz...

masa datang tu biasalar... mestilar salam dulukan.. so.. firaz bila jumpa adik father in law aku nie.. kitaorang panggil dia cik Nor.. dia pandang tak berkelip.. agaknya dia ingat tu atok dia kot..

bila orang tu nak ambik.. dia peluk kaki aku.. x penah dia kalau jumpa orang menyorok blakang kaki aku.. slalu kalau mcm maner takut pun.. dia mesti salam...

tak penah lagi dia menyorok kat blakang kaki aku.. aku suruh salam.. dia menyorok lagi.. bila orang tu ulur tangan.. dia peluk lagi kuat.. bila cik nor tu pegi.. dia pandang jer dari jauh.. mana orang tu pegi dia ikut pandang..

bila dia mcm tu.. aku tetiba rasa sebak.. nangis aku tgk firaz mcm tu.. mesti dia ingat tu atok dia.. nak cakap tak reti..

dia yg kecik n tak braper paham tu pun tau rindu.. lagikan kita yg paham nie.. 2-3 hari lepas.. naim cakap kat aku.. dia rindu kat daddy... sedih aku dgr...

Al-Fatihah utk arwah daddy...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014