Tuesday, July 19, 2011

Chelsea....

Last Friday... Maybank ader bagi tiket free kat staff utk tgk Chelsea lawan Malaysia...

so aper lagi.. dia kata bukak counter kul 10 pagi.. n dia bagi 2 ribu tiket.. 1 staff will get 2 tickets..

So aper lagi.. kul 9.30 aku dah turun dah...



Tgk...aku turun 9.30 pun dah ramai orang beratur.. memang panjang giler beratur.. nasib baik aku cepat jugak...

Naik jer atas terrace nie.. they will giv u will number.. kalau number tu dah abis.. harapanlar korang nak dapat tiket Free nie..


so aku dpat this number...



kira aku antara yg terawallar jugak..


dah sampai atas terrace tu.. kena beratur n tunggu sampailar kul 10.. baru dia release tiket.. lama jugak nak beratur wei...


Nampak tak tangan yg buat peace tu.. tu farah n kak rab.. diaorang lagilar.. nombor 75.. giler awal turun....


inilar hasilnya... muka puas.. amad tu.. kerahan tenaga.. dia tak nak pegi pun.. tapi kitaorang paksa dia beratur... lepas jer dapat tiket tu.. bagi kat kitaorang. .wakakak.. cian ko mad.. saper suruh ko kaki bangku.. huhu...


Gambar dari dekat.. huhu... dia lawan hari khamis nie.. 21hb.. kul 8.45 mlm.. kat bukit jalil...

Those who r going.. enjoy k... aku malas nak poie.. anak den ado kat ghumah... baik baring2 kat umah.. lagi best..

Tiket aku, aku bagi kat naim.. tak tau dia nak pegi dgn saper.. siap ambik cuti half day hari khamis.. n full day hari jumaat.. semata2 Chelsea.. tapi bukan Fan Chelsea pun.. cian MU tak datang.. ahahahha.. MU tak ader.. Chelsea pun jadilar...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014