Tuesday, July 19, 2011

Sukan Maybank...

Last weekend.. aku ader tournament.. sukan maybank... rasanya baru jer post pasal aku masuk sukan maybank tahun lepas.. nie dah post balik pasal sukan maybank tu.. huhu.. sekejap jer setahun...

aku mcm biasa.. tak training.. terus jer main... feeling mcm STAR...



main kat tempat tahun lepas.. kat dewan cina, Balakong.. tak ingat dah nama dewan nie aper..




yg baju kuning tu from Johor.. semua team kat sini memang ader theme baju..



nie from BII( Bank Internasional Indonesia).. ingat tak dulu ader ader kecoh sekejap kat TV pasal BNM tak kasi Maybank beli Bank nie.. tapi last2 dapat jugak beli... diaorang pun seragam jer.. putih kuning...



tapi team from menara maybank.. memang ikut suka.. ader pakai kuning.. pakai merah.. biru.. oren.. theme dia.. ikut suka.. wakakakakah....




nie kaki terseliuh masa lawan selangor... kasut tercabut.. pastu terseliuh n jatuh... tu maknanya kaki dah kecik.. kasut dah longgar.. eheheh... (ini aderlar ayat2 orang yg tak bleh terima kenyataaan diri dah gemuk)..

bila dah terseliuh.. aku still jugak main.. degil x?????

so aku main lagi 2 game... lawan kedah/perlis and lawan Etiqa...

bila dah degil tu.. nielar akibatnya...


sudahnya. malam tu aku pegi KPJ Kajang... dah tak bleh nak jalan langsung.. kaki dah bengkak.. n nak pijak tak bleh langsung.... dah teruk baru nak pegi jumpa doctor..

On Sunday tu.. ader Semi Final n Final.. so team aku masuk Semi Final... lawan BII...

pagi Sunday tu aku bangun.. tetiba bleh jalan...

aku main lagi.. wakakakaka.. pantang dah bleh jalan skit.. aku main lagi... tapi kalah.. sebab aku memang tak bleh lari langsung... Nasib baik kalah.. kalau tak.. aku main lagi Final.. huhu...

Sunday tu.. aku bawak Naim n si kecik nie.. dgn atok n nenek sekali ikut.. sebab tak lama.. ader 1 game jer.. bleh bawak..



Tgklar si kecik tu.. heboh nak main badminton..


Nie masa nak ambik group photo.. si kecik tu dah siap duduk atas kerusi.. aahaha.. saper yg baca post aku last year.. tgk gambar.. firaz ader sekali dlm group Photo... tahun nie.. dia dah stanby awal atas kerusi.. huhu..



Nie team kitaorang tahun nie... tgk aku jer special tak pakai sweater.. eheheh....

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014