Friday, July 8, 2011

ke"BZ'an melanda...

ke bzan or kemalasan.. huhu.. aku try my best nak update blog nie.. ader mcm2 citer.. citer singapore pun aku tak sempat nak abiskan lagi.. hehehe...

malam nie aku akan cuba sedaya upaya utk update blog aku k.. nantikan gambar2 terkini.. hanyaaaa dddiiiiii..... ahaahahh.. bunyik kasi gempak k.. ahaah.. malam nie aku akan cuba mengupdate blog aku.. sbb esok tak bleh pegi mana.. ader BERSIH...

tetiba ader idea plak bila cakap pasal BERSIH nie.. huhu.. aku baru balik dari jalan TAR nie.. tgk polis dah merata2 dah.. polis sana sini.. dataran dah penuh.. trak polis dah merata2.. so saper2 nak pegi KL especially 'YELLOW' area.. please cancel k..

ader jugak kedai2 yg dah tutup kat jalan TAR tadi.. please don't wear anything in Yellow....

n this is my personal view.. aperlar yg diaorang nak agaknya nyer.. aku senang.. pk secara logic.. kalau kita buat demontrasi mcm nie.. byk benda x baik dari baiknya... antaranya(cewahnya.. mcm tulis karangan BM).. ramai peniaga tak bleh nak carik makan, saper2 yg buat kenduri kawin nanti kesian dioarang.. ramai tak dapat datang sebab takut.. orang pun kena bersesak2 jam sebab polis buat road block.. pastu byk benda2 awam akan rosak.. utk orang yg mcm aku nie.. nak pegi shopping kat jalan TAR n sogo pun tak bleh.. pastu nie. nie aderlar luahan dari ibubapa2 kat kg aku.. masa aku balik kg minggu lepas.. ramai anak2 diaorang yg keja polis n askar.. tgh cuti kena panggil balik.. alasan.. cuti kena tarik balik sebab BERSIH.. kesian...

aku tak faham kenaper ader orang yg fanatik sampai tak bleh nak pk kesannya.. kalau yg pegi tu alim2.. mesti diaorang bleh pk.. kalau kita merosakkan benda awan n menyusahkan orang.. itu adalah benda yg tak baik.. naperlar tak bleh nak pk..

aku cakap nie bukan sebab aku sokong kerajaan ker pembankang ker.. tapi nie pk secara logic.. utk keamanan negara...

Negaraku.. tanah tumpahnya darahku... (tetiba nyanyi lagu negaraku).. ahaaha..


I LOVE MALAYSIA!!!!


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014