Friday, July 29, 2011

TERIMA KASIH...

Benda nie aku nak citer bukan utk bangga diri.. tapi tetiba teringat.. rasa mcm nak share with everybody...

Last night... Naim pegi tgk bola kat Stadium.. aku tinggal dgn firaz berdua kat umah.. dia balik umah dlm kul 11 lebih mcm tular...

then sebelum tido tu dia cakap kat aku... "Mi.. terima kasih yer jaga anak.." simple words but... it means a lot to me.. Im not really sure how other couple done to show their appreciation.. maybe buy gift.. or ajak kluar makan... but for us.. naim just say thanks to me before sleep..

Naim memang slalu mcm tu.. kalau aku kemas umah ker.. mesti malam tu dia akan cakap.. " terima kasih mi tolong kemas umah".. slalu aper2 yg aku buat dia akan cakap thanks..

seriously aper dia cakap tu buat aku happy n lega..

aku post benda nie bukan nak kata laki aku bagus ker per eh... ader jugak kadang2 mcm nak jadi perang dunia ke 3... ehehehhe..I will story later how different we are... nie just one of my experience yg kita bleh share bersama.. manalar tau lepas2 nie korang pun bleh practice d same thing.. *kenyit sebelah mata*

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014