Tuesday, December 27, 2011

3rd Anniversary...

Yesterday my 3rd anniversary...


tapi celebrate awal.. hari khamis lepas... kebetulan tinggal aku n naim jer kat kl.. firaz tido shah alam dgn nenek dia..


simple celebrate jer.. sbb lepas tu aku rushing pegi shah alam.. berulang keja dari sana.. huhuhu...




makan kat ben's KLCC.. first time makan kat sini..




naim makan nie. .tak ingatlar nama dia..



aku makan salad.. sebab kat sini.. menu salad dia byk giler.. tapi bila pk2 balik aper hallar aku makan salad masa anniversary...keh keh... aku memang kenyang masa nie.. sebab thari kebetulan makan kat shangri -La.. so tak bleh nak menikmati sepenuhnya makanan kat sini... rugi.. rugi...


dessert plak..



aku order Red Velvet.. kira famous dessert kat sini..



naim ambik nie.. macadamia cheese cake aiskrim kot.. lebih kurang mcm tular nama dia.. not really sure nama dessert dia..




muka orang dah kenyang... gambar aku tak ader.. sebab laki aku nie memang jenis tak suka nak ambik2 gambar nie.. nak2 lagi ambik gambar berdua sendiri.. memang tak aderlar.. walaupun tak seberapa celebratenya tapi tetap special. thank u D..


Sabda Rasullah SAW:

"Manusia Hawa dijadikan daripada rusuk manusia Adam bukan dari kepalanya untuk dijunjung atasnya,

bukan pula dari kakinya untuk dijadikan alasnya,

melainkan di sisinya untuk dijadikan teman hidupnya,

dekat pada lengannya untuk dilindungi dan dekat di hatinya untuk dicintai"


"Sesungguhnya apabila suami menatap isterinya dan isterinya membalas pandangan (dengan cinta dan kasih) Maka Allah menatap mereka dengan pandangan kasih sayang dan jika suami membelai tangan isterinya, maka dosa mereka jatuh berguguran di sela-sela jari tangan mereka."


Diriwayatkan oleh Maisaran bin Ali dari Abu Said Al-Khudri"

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014