Tuesday, December 27, 2011

keselesaan itu penting....

31 january nanti aku n the geng sengal nak pegi langkawi.. buat 1 day trip... huhhu...


biasalar sorang booked kan.. tapi bila anta jer itenary.. tgk aper aku dapat... kalau samar2.. pegi double click.. nanti nampak aper aku purchase...



MS FAZILA SHUHAIMI pre purchase Comfort Kit.... yg lain beli luggage.. tetiba aku comfort kit.. aper kejadahlar pegi langkawi aku nak pakai selimut, penutup mata bagai...


nie semua farah nadiah punya pasal.. nak dapat tiket murah punya pasal.. click laju2.. sampai terbeli comfort kit... mcm orang giler budak2 nie gelakkan aku..


memang jadi bahanlar aku nanti atas flight...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014