Wednesday, December 21, 2011

Annual Dinner GCRM 2011...

Last Friday sector aku ader dinner.. so layankan jerlar gambar2 kat bawah nie yer.. maleh nak citer.. panjang sgt...


like last year.. this year pun aku jaga registration.. memang tiap2 tahun muka aku jer.. maybe i nk pencenlar jaga registration nie.. tahun depan nak duduk tgk performance jer..


nie masa tunggu orang nak register... muka aku mcm tepung komak tak??? ahahah... aiyoo.. what happeng????


nie semua yg jaga registration...


Our PCEO yg memang sentiasa senyum... I Like.... tgk2.. dia dah bukak tie.. tandanya dah abis ofis hour.. party time!!!! huhhuh....


Ader byk performance malam tu..


ader maybank idolar.. sector performancelar.. video performancelar.. mcm2...memang enjoy...



team kitoarang buat performance dance 2011 vs 70's... memang bestlar korang punya performance.. yg kayu2 semua tetiba bleh plak menari.. eheheh...


nie MC kitaorang.. Mel...charles punya gambar aku tak sempat nak ambiklar..



nie semua VVIP.. semua baru abis meeting kot.. pakai baju keja lagi.. tapi dato' raman steady... cayalar dato'.. our CCO....


malam tu ader best dress and best dancer.. so best dress dapat kat saper?????



nie winner utk best dress.. kak rafiza.. closed-up skit muka dia..



tgk.. lipstic pun biru hokey....


for Male plak??? saper menang...



dapat kat Ramzi.. mamat nie memang dah 3 tahun berturut2 dia memang best dress..



nie semua yg final utk best dress and best dancer... best dancer dapat kat nadia.. yg pakai baju color gold tu....


anyway... congrats to all winner...


Gambar kat bawah nie antara yg dress up ikut theme... LAYANNNNNNNN.......



Su Lan..patut dia pun bleh dapat final best dress..



yg nie pun ok.. memang 70's.... nie pun bleh jadi finalist...



siau hui n zana.. dua2 comel..



zana n haris...



Kak Niza...



Nadia n kak ema...



nie naimah.. so so so cute dia menari.. comel sgt... go go naimah!!! tapi sayang dia tak dapat best dancer....



zana, amad n farah.. come2 blake...



malam tu ader special performance from our GCRO... jadi DJ okey.. ader bakat terpendam mamat nie..


so bila bos besaq dah jadi DJ.. haruslar yg lain2 pandai2 mainkan part masing2kan...


giler ko nak buat tak tau... kena potong gaji nanti.. eheheh. taklar.. tipu jer...



masa dia dok main2 pusing2 cd(wakakak.. kampung giler ayat aku.. pusing2 cd).. ahaha.. peduli aper aku.. semua menari2lar... konon2 kat discolar.. ahahhahah..



tgk semua orang happy menari kat dance floor.. tapikan.. aku nie tak tau menari.. menari ikut suka.. nak terkinja2 tak tau... tetiba aku termenari mcm zapin plak.. wkakkaaka.. tapi masa tu gelap.. mana ader orang nampak.. nasib ler.. aku tgk2 jugak kalau ader orang tersnap gambar aku menari zapin.. fuhh.. selamat setakat nie memang tak ader...eheheh...


tapi aku suka tgk gambar nie..



No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014