Saturday, October 25, 2014

Delicious sunway

ok ni tak tau entry bila.. tapi bila mood nak cerita pasal makan.. ko tunggu.. 2-3 entry aku pasal makan jer.. ni makan kat delicious sunway.. ni rentetan makan kat delicious dgn kengkawan kat delicious st. Mary belakang the weld kononnya utk farewell na yg nak tukar department.. haha.. over.. kehkeh.. siap buat surprise lagi tau.. hehe.. padahal pindah dari tingkat 29 ke tingkat 21 jer.. haha..alasan sgt nak pegi makan busat.. 

ok main menu aku tak sempat nak ambik gambar.. tang dessert jer yg aku sempat snap.. heheh..


ni macaroon firaz.. besar.. tapi tangan dia lagi gemuk. aku surh letak tangan dia tu sebab nak tunjukkan macaroon tu besar.. tapi tak cukup nampaknya.. tangan dia lagi besar.. hehe.. 


ni aku punya.. brownies.. sedap..  


naim order pavlova.. sedap sebab tak manis.. tp mcm biasa aku tak berminat sebab ader strawberry.. 


ok tgk si kecik nie makan.. dia memang suka giler dgn macaroon.. malam semalam siap boleh mimpi.. mintak macaroon.. nasib baik adik kawan aku ader buat sendiri.. sedap.. so selalu order kat dia jer.. kalau nak beli selalu kat luar.. bankrupt mummy.. dia plak bukan makan sebijik.. sekali makan 2 bijik..  

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014