Monday, October 27, 2014

Restoran Jemari Seksyen 7

ok sabtu lepas aku pegi makan kat Jemari seksyen 7 shah alam... makan kat situ sebab naim kata sedap kerabu kangkung dia.. so jom try..

tapi masa sampai tu too bad.. ader shooting.. memang tak bolehlar aku nak menikmati makanan aku.. sebab mata dok tgk artis sgt.. kehkeh.. 




ni menu2 dia.. 


ok nampak at belakang tu? orang tgk ready nak berlakon.. 

yg tak bestnya sebab semua pekerja dia sibuk dok perati orang shooting.. so kena panggil byk kali baru nak perasan..  


ni artis jugak..  tgk dia buat muka bila nak ambik gambar..


ceh ceh buat2 merajuk plak..



dua gambar kat atas nie gambar orang dah lamaaaaaaaaaaaa sgt tak jumpa.. daddy pegi teambuilding 2 hari kat PD.. tapi dia punya rindu kemain lagi.. tu nanti aku citer lain.. drama sgt tau... 


ni food yg aku order.. kerabu kangkung, paprik.. 

kerabu kangkung tu memang sedap.. tapi byk giler.. boleh makan 4 orang kot.. 

paprik dia walaupun pucat.. rasa not bad.. 


ni butter prawn.. tak beraper.. tak taular kalau tukang masak dia dok ralit tgk artis jerkan.. rasa memang kureng.. lebih pada masin.. 



ok nampak orang kat belakang tu? nampak? boleh teka? diana danielle.. diaornag ader shooting citer baru utk cerekarama tajuk Talak.. artis yg aku kenal.. diana danielle n Fizo omar jer.. lagi 2 tu pelakon baru.. 

mcm aku ckp awal2 tadi.. tak beraper enjoy makanan sebab mata ni sibuk jer nak tgk artis.. kehkeh.. nanti kalau ader 2nd review baru aku boleh bgtau sebenarnya kedai ni ok ker tak.. 


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014