Wednesday, October 22, 2014

Video Concert Firaz

ni nak sharekan video concert firaz.. tak beraper nak clearlar sebab aku duduk kat tepi.. bukan kat tengah.. tapi layankan jerlar.. mana satu firaz? yg kat tgh2 tapi jauh dari kawan2 dia tu.. excited dia menari.. masa dia mula2 kluar tu.. mak mertua aku, acu n bibik semua lambai2 dia.. aku plak pegi ckp jgn2.. sebab masa kat sport day haritu.. dia nampak jer kitaorang terus dia tak nak lari.. tgk jer kitaornag.. so aku takut bila lambai dia nak turun plak dari stage... mampus.. nasib baik tak.. tapi rasa bersalah giler aku kata jgn lambai kat firaz... mcm kiasu sgt tau... wakakka.. nasiblar dapat menantu mcm aku.. 

ok layannn video firaz...





No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014