Wednesday, October 22, 2014

tak boleh tido.

sebab tak boleh tido.. aku bukak laptop.. aku ni memang ader angin.. kalau angin nak update blog.. ko tgk sehari sampai 2-3 entry aku update.. tapi bila time malas tu berbulan pun ader aku tak update blog. haha.. ok nak citer masalah kepala otak aku yg mcm tak beraper nak ok 2-3 minggu nie..

minggu lepas naim pegi teambuilding kat pd.. hajat hati naklar pegi sama kan? cariklar hotel murah2 dlm 200++ ker 300 lar budget.. so dpatlar harga murah avillion.. 200++ jer wei.. terus message kawan aku yg nak pegi jugak.. bgtau aku dapat hotel murah.. pastu dia kata 18hb mahallar.. dia dah tgk.. aku cakap aper plak ko nie.. kenaper nak pegi minggu depan?? minggu nielar 11 hb.. pastu tgk balik calender.. memanglar murah.. date dah lepas.. ngek tullar aku nie.. minggu lepas 18hb .. aku dok ingat 11hb lagi.. kawan aku cakap aku bengong..

masa yg 11hb tu kawan aku buat birthday party anak dia.. aku dok ingat 18hb.. da beb.. dahlar tak pegi birthday party anak dia tu.. dok ingat lambat lagi.. memang huru hara aku sekarang nie.. kerja byk sampai tak boleh nak pk dah.. tu lum tua lagi.. dah tua nanti tak taular mcm maner.. dah merajuk kawan aku ingat aku tak nak pegi birthday anak dia.. haha... sorry beb.. maafkanlar kawan ko yg tak beraper nak betul 2-3 minggu nie..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014