Tuesday, October 28, 2014

Restaurant Thai Thai Sunway

Masa Kejadian: rasanya rabu lepas.. masa cuti deepavali.. 

kakak ipar aku ajak pegi jalan2.. so pegi sunway jerlar.. malas nak pegi tempat lain..

sampai tu pun dah pukul 12 lebih.. terus pegi makan.. kali ni try Thai Thai.. kat level 2 kalau tak silap aku.. dekat dgn Mark and Spencer...


ni depan kedai dia.. 




interior dia ok.. aku suka.. masa aku ambik gambar ni kerusi semua kosong.. tapi masa nak balik. .semua tu dah penuh.. ader sekali tu aku pegi beratur orang nak masuk Thai Thai nie..


ni menu yg aku order.. 


mineral water dia bagi mcm nie.. cantik.. botol cantik.. haha.. ni pun boleh tertarik tau.. 


kakak ipar n adik ipar aku order coconut shake.. sedap... aku plak yg gelas tinggi tu.. 3 layer tea kot.. pun sedap.. hana yg sedut byk air aku.. hana ckp.. "sedap mummy"..



ni tomyam.. pun sedap.. order for 2 person tapi boleh makan for 4 people..


ni sizling beancurd.. sedap.. ada udang n mushroom rasanya.. tapi aku mintak without prawn sebab kakak ipar aku elergic prawn.. ni pun sedap.. 


ni beef with ginger.. pun sedap..


ni siakap steam.. perghhh semua cukup.. pedas.. masam..  tapi jgn ko tersedak makan ni.. aku rasa boleh menangis kalau tersedak.. 

ada telur dadar.. tapi terlupa nak snap.. hehe.. 


ni dessert.. pulut mngga.. tapi sebab high end cakaplar sticky mango.. haha.. 

tapi pulut alahai ciput jer.. tapi still ok.. sedap.. 

overall memang highly recommended kedai nie.. ikut selera akular.. sama mcm serai.. aku pun suka makan kat serai.. sedap... 

tapi harga dia mahal skit.. mahal lagi dari serai.. sekali sekala oklar.. 

bila dah habis makan.. hana n firaz sibuk nak pegi main.. so bawaklar kat playground kat sunway tu.. kemain seronok lagi 2 orang nie.. 




gambar memang tak byk sebab mummy malas nak ambik.. penat dah.. 

firaz ader naik bumper car dgn naim.. tapi memang kelakar giler.. firaz mcm tersepit.. haha.. pastu naim plak kaki terlebih panjang.. aku tgk kemain seksa dia nak pusing stering.. haha. lain kali jgn naik dahlar.. buruk benar aku tgk.. hehe





ok wefie 3 orang.. sebab masa nie semua orang berpecah.. budak2 dah penat.. naim pegi beli cinnamon... kak kin pegi beli meja kerusi hana kat Aino Living.. B pegi tgk perfume.. aku jaga 2 orang nie..


budak ni dapat lamborghini.. suka dia.. angah belikan.. thanks angah.. firaz suka giler.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014