Monday, July 15, 2013

Dancing Fish..

minggu sebelum puasa.. aku pegi makan kat dancing fish.. sebabkan masih lagi meng explore sebelah shah alam.. so try jer makanan aper2 yg sedap n new.. yg tak ader kat kl.. so minggu tu aku pegi makan kat setia city mall.. 2 hari berturut2 makan kat dancing fish nie.. hehe.. sabtu makan dgn naim.. ahad tu makan dgn akak ipar aku..

malas nak cakap byk.. tgk jer makanan kat situ.. memang best.. masakan sunda.. 

setia city mall.. motif tunjuk gambar nie?? 



ni kedai dia.. dancing fish..



interior dalam kedai tu.. lebih kurang jer semua dgn restaurant2 lain.. 


dia ader pinggan utk budak2..  


tak sure sampai bila promo nie.. ader kids meal free kalau order ikan dia..


starter...



special kat sini.. air dia.. barley limau nipis.. x ada kat tempat lain.. tapi aku tak minumlar.. air barley dia kat sini free flow.. so kalau agak2 korang jenis yg minum byk.. boleh order barley dia .. free flow..


ni yg aku n naim order haritu.. 



gulai pucuk paku.. sedap..


daging dendeng berlado.. sedap..


ikan bakar bbq.. sedap.. 


sotong celup tepung.. yg ni kureng skit.. tekak aku lar..

hari ahadnya plak pegi dgn kakak ipar aku.. dia yg suggest tempat nie.. 



acu, hana n mama hana..


dancing fish..


dancing platter rasanya nama dia.. sedap n puas hati.. cumi(sotong) baka..r sedap.. sate dia pun sedap.. lain dari sate yg kita slalu makan.. pastu tempe + tauhu dia pun sedap.. tak ader bau.. pastu belimbing dia potong2 buat mcm kerabu.. sedap jugak.. 


order sekali lagi dendeng berlado.. 


tgk budak nie.. tak bangun2 dari mula sampai sampailar kitaorang dah kluar dari kedai.. tido jer..


pastu pegi cari baju raya.. dua2 nak dgn acu.. pengsan acu..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014