Wednesday, July 31, 2013

Mr roti canai

Malam tadi pegi supper.. amboi baru bukak puasa  nak ada supper lg.. tampar kang.. hehe.. x lar sajer kluar ngeteh org kg ckp.. x yah nak supper2 sgt.. ngeteh sudah...

So pegilar kat putra height ada kedai nama mr roti canai... aku siap google address sbb x tau kat mana... saper2 yg nak try boleh ambik address kat bawah nie.. 


Menu Mr Roti Canai .. 


ader mcm2 menu dia.. segala jenis roti canai, tosei, capati ,murtabak.. murtabak utk vegi pun ader kat sini.. 

pastu ader jugak nasi lemak, mee2 semua tu pun ader.. roti steam pun ader.. side order mcm fries, ayam goreng, chicken wing, karipap.. mcm2lar.. 

pastu air dia pun byk pilihan.. 


air aku order kopi, firaz order milo n naim order kopi tiramitsu.. dlm gambar siap ader decorate atas buih.. tapi bila sampai nan hado.. tapi rasa dia sedap.. different.. kopi tiramitsu..

naim order menu kat bawah nie.. tak sure aper nama dia.. satu plate tu ada roti canai banjir n kat sebelah dia ader telur setengah masak.. sedap jugak..ni kira special menu kat sinilar..  tak ader kat tempat lain..


makanan plak aku order roti tisu special.. dlm gambar nampaklar dia mcm tegakkan roti tissue tu.. tapi tak sangka sampai2 mcm kat bawah nie.. meh tgk roti tissue aku.. 


<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>
TADAAAA....


nampak roti tissue special aku? 3 pinggan besar hokey.. itu pun terlebih.. giler besar roti tissue.. ko tgk meja yg duduk utk 2 orang tu pun terlebih.. jenuh nak menghabiskan.. kalau datang 3-4 orang berbaloi order.. orang lain yg datang semua tgk kat meja aku.. heheh. aku masa roti ni sampai boleh tercengang tgk.. tak tau plak sebesar ni roti tissue special dia.. huhu..

so aper lagi.. pegilar try..aku punya promote dah mcm duta kedai ni plak.. ahaha..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014