Friday, July 12, 2013

OMG.. OMG

semalam firaz balik dari school n ni conversation between us..

Firaz:        mummy kat school iyaz ada udak ame iye amani.. iyaz ukalar dia tu..
               (mummy.. kat school ada budak nama dia amani.. iyaz sukalar dia tu)..
Mummy : iyaz suka?
Firaz angguk..

bulan puasa nie naim balik awal..so dia pegi ambik firaz kat nursery dulu pastu baru dia ambik aku plak.. jadi dialar yg jumpa budak tu..

aku tanya kat naim besar ker budak tu or sebaya dia ker.. naim cakap rasanya sebaya dia tapi rendah skit dari firaz..

masa naim cakap tu.. si kecik nie menyampuk wei..

firaz: ia tu rendahlar kit.. tapi dia embam kit.. acam atah (dia tu rendahlar skit.. tapi dia tu TEMBAM skit. mcm Fatah(anak abg aku)...)

amboi anak aku describe orang.. tau plak dia orang tu tembam ker x.. baru 3 tahun tu.. arghhh.. mak tak boleh terima.. tapi mcm kelakar plak aku rasa.. ahahaha.. oh my god.. rasa diri mcm dah tua plak bila anak dah pandai tgk anak dara orang..

tak padan dgn kecik.. baru 3 thn cakap pun pelat ader hati nak suka kat anak dara orang.. firaz firaz...

harini balik aku nak dgr lagi aper dia cakp.. so funny n cute this little boy..



No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014