Thursday, July 18, 2013

weekend

ok.. selain carik baju raya firaz.. aktivity weekend haritu memang pack.. huhuh.. 

sabtu pegi berbuka kat umah abg aku.. n kebetulan mak aku pun datang jugak kat umah abg aku.. so berbuka beramai2.. sebelum buka.. pegi bawak ibu n ayah pegi beli barang2 nak raya kat jusco balakong..
n haritu sambut birthday si ameer jugak.. seronoklar budak2 tu potong kek.. 




addeen yg over.. eheh.. nampak tangan akeef? dia operation tonsil jumaat tu.. so doktor tak kasi balik lagi sampai ahad.. tapi sebab umah dekat.. ader pelepasanlar nak duduk umah.. but still kena datang sehari 3 kali nak masuk antibiotic kat tangan.. sebab tu jarum tak bukak lagi.. pastu tak cakap2.. sebab dia kata sakit.. tutup jer mulut dia.. birthday boy yg baju oren depan kek tu.. habis dia cucuk2nya kek tu dgn pisau.. 

happy birthday Ameer Fatah..

hari ahad plak.. pegi wangsa maju tgk akak ipar aku berniaga.. promote skit.. saper2 yg dekat dgn wangsa maju pegilar bazar ramadhan seksyen 1.. kakak ipar aku jual lauk kat situ.. dia jual kerabu, mcm2 jenis kerabu.. kerabu perut, kerabu seafood, kerabu bilisader lagi 2-3 jenis kerabu... kelantan punya favouritelar.. selain kerabu ader jual ikan patin tempoyak, kuzi n lauk2 lain.. so boleh singgah k.. 

sanggup tu ambik cuti panjang sebab nak berniaga kat bazaar.. suka kakak ipar aku nie berniaga.. so firazlar yg paling excited sekali bila pegi bazaar tgk mak long dia berniaga.. layan gambar kat bawah nie..


nilar booth dia.. sebelah tu murtabak.. sebelah lagi jual kebab rasanya.. to be more specific.. depan dia ader jual nasi beriyani, samosa.. dari LRT jalan mengarah ke jusco sebelah kiri..so datanglar ramai2 cuba beli kat sini.. tak ader lauk semalam.. mana tak abis semua kakak ipar aku sedekahkan.. so hari2 adalah lauk baru.. 


firaz in d house..



tgk siap pakai apron.. nak sama mcm pak long..


peace skit..


kedai dari blakang.. hehe..


ok tukang jual dah penat.. makan jap.. eh tak puasa eh?


taklar.. iyaz jer tak puasa.. gambar yg atas tu dia cubit pipi awong ati (mak long ati) dia.. geram.. gebu sgt.. ehehe..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014