Thursday, August 14, 2014

D I Y bekas kotak terbuang

ok sekarang nie aku mcm addicted nak deco rumah.. sejak kakak ipar aku cakap umah aku kena ader soft touch.. haha.. kalau dah tangan yg buatnya keras.. nak soft aper pun tak taular.. tapi aku tgh try sehabis baik.. kongajar laki aku gelakkan aku nak buat soft touch sebab dia tau kreatif manalar sgt bini dia nie.. haha..

bila buka blog2 deco.. aku lebih suka pada part organize things.. salah satu kejayaan aku adalah buatkan tempat stokin utk naim.. ahah.. aku suka2.. sampai melecet2 tangan mak nok sebab mengunting kertas keras.. disebabkan aku berjaya buat partition dlm drawer.. lagi semangat aku nak buat yg lain2.. bila aku dah obses.. naimlar yg paling takut.. ahaah.. sebabnya aku akan buat sampailar aku muak.. 

ok meh nak tunjuk gambar.. 


ni sebahagian jer.. sebab sebahagian lagi adalah kawasan sensored.. kehkekh.. 





tudung plak aku buat mmc nie.. buat partition kat tgh2 jer.. wah sekarang ni pantang nampak benda tak tersusun.. semua nak buat kotak.. nampak jer kotak kosong.. terus gunting buat bekas.. konon2 mcm kreatif sgt... ahaha..

disebabkan project partition tu projek pertama aku.. aku try2 tetibajadi.. terus berusaha nak buat yg lain.. 

yg partition tu aku tak sempat nak ambik gambar step by step.. sebab asalnya nak try jer.. sekali jadi.. mak bangga nok... 

ni kotak biasa.. kali ni aku berusaha ambik gambar. dah mcm haper tah.. buat2 ambik gambar.. mcmlar popesional sgt... 


ni kotak terpakai.. cewah.. alar2 class kat nona gitew.. kehkehk.. aku buangkan bahagian tutup atas dia tu.. 



ni solotip.. aku beli kat daiso.. RM 5 inggit..


ni pun beli kat daiso.. 5 hengget jugak..


mula2 potong kain tu kecik skit dari kotak tu.. 


n buat border tepi dia.. aku selang2kan dgn yg merah.. konon kreatif habislar.. ahaha

dah siap.. nilar tahap kreatif aku.. ahah.. buat bekas letak stokin2 firaz.. serabut aku tgk dlm drawer tu tergolek2 jer.. 

hebat tak mak nok??? ok bye.. sekian.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014