Wednesday, August 20, 2014

Johnny Rockets

friday lepas dapat msg johnny rockets baru bukak kat sunway.. the biggest in d world katanya..

sebelum2 ni pun memang naim dok ajak2 pegi.. tak taular mana dia tau.. so ahad lepas kitaorang pun trylar makan kat situ.. 


bangunan dia kat luar.. bukan dlm sunway itself.. in blue cube building..kalau tak tau kat mana blue cube building.. dia kat kepala singa sunway tu.. korang keluar dari tempat valet parking.. pastu tgk sebelah kanan.. nanti nampak mcm gambar kat atas nie.


seriously masuk tu korang akan nampak counter nie.. aku mcm terkejut.. mana restaurantnya.. korang masuk jer.. nanti dia akan sambut n bawak pegi tempat duduk..

bila masuk.. ooo ok.. besar giler dlm dia...

aku duduk atas skit.. dia bertingkat2.. 


ni dari pintu masuk.. 


view dari atas...


ni dari tempat duduk aku.. 



ok ni menu dia.. dapat snap skit jer.. 



burger.. kat sini memang burger and cheese steak adalah main kat sini.. 
  

pada saper2 yg diet.. ader variety of salad jugak.. 


ni view dari tempat aku.. pelayan dia memang sentiasa sibuk.. tapi bukan yg baju putih kat depan yg depan sekali nie eh.. nak celebrate birthday kat sini pun best.. diaorang akan buat havoc masa nak nyanyikan lagu birthday korang tu.. hehe..



waiter and waitress dia memang ramai n sentiasa ader kat mana2.. walaupun konsep dia fast food. tapi bukan self service.. korang duduk n order.. 


ok.. makanan dah siap.. aku dok perati aperlar yg waiter dia buat.. aku ingat nak letak sos.. rupanya....


okkkkk... cantik smile dia buat.. symboliclar sgt..


nak sos lebih.. tu ha atas meja.. tuang sendiri.. 


tak taular aper nama dia.. tapi fries, bacon n cheese... makan ni jer dah kenyang sebab cheezyyyy giler.. cheese sekeping2 kot.. huhhu



ni laki aku punya.. dia tukar fries dgn sweet patoto.. 


ni aku punya... ok mengah nak habiskan semua..

\

laki aku order peanut aper tah.. sebelah dia tu adalah lebih dari shake yg diaorang buat.. so boleh refilllar.. tak penuh.. tapi aderlar extra dlm suku or setengah..


aku punya mango juice..


ni ader orang nak celebrate birthday.. waiter dia dah stanby.. 
 

tu dah start nak buat havoc..


tgh2 makan.. tetiba lagu bertukar.. rupa2nya waiter n waitress dah stanby nak joget.. 



ni betul2 depan aku.. merata2 waiter n waitress dia menari.. syok wei tgk diaorang menari... 

aku ader ambik video.. tapi tak boleh attach plak.. 



ader jugak port utk main dart.. ni pakai token.. so pegi tukar kat cashier..

overall food dia ok.. price dia lebih kurang mcm bubba gums, chilis semua tular.. memang bukan mcm fast food biasa... kalau aku, aku prefer pegi bubba gums or chilis.. depends kat korang punya interest.. 

so selamat mencuba.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014